Wystrój wnętrz w hotelu i jego marketingowa rola

Autor: Włodzimierz Błądek
Włodzimierz Błądek
Autor jest architektem,
współwłaścicielem pracowni Palladium Architekci - Błądek, Manikowski,
specjalizującej się w projektowaniu obiektów hotelarskich Dynamiczny rozwój branży hotelarskiej i rosnąca liczba obiektów nowo relizowanych oraz modernizowanych zmusza hotelarzy do szukania sposobów na wyróżnienie się z bogatej oferty rynkowej. Kluczem do sukcesu staje się obecnie sama idea, innowacyjność pomysłu na prowadzenie tego typu przedsięwzięcia. Możliwości jest wiele: dodatkowy, indywidualny program użytkowy (SPA, wellness, klinika urody, golf, zespoły konferencyjne itp.), wyszukana lokalizacja (np. w pasie wybrzeża, na wyspie, z wyjątkowym widokiem itp.), czy adaptacja unikatowego obiektu (spichlerz, browar, zamek, pałac itp.). Innym sposobem może być budowa hotelu o oryginalnej architekturze i rzadko spotykanym wystroju wnętrz. Idea ta z powodzeniem może stać się marketingową lokomotywą na rynku hotelarskim, o czym świadczy olbrzymi sukces na świecie obiektów spod znaku "design hotels" czy "boutique hotels". Przepis na dobry obiekt Czym powinien się kierować inwestor przy realizacji tego typu hotelu? Oto parę wskazówek:
  • Optymalnym rozwiązaniem w zakresie dokumentacji projektowej jest powierzenie zadania jednej renomowanej firmie, która kompleksowo ją opracuje, łącznie z projektem wystroju. Jest to wygodne zarówno dla inwestora, dla którego ograniczony zostaje krąg osób bezpośrednio odpowiedzialnych za powodzenie przedsięwzięcia, z drugiej strony umożliwia projektantom skuteczną koordynację prac w obrębie własnego zespołu i to na każdym etapie (szczególnie jest to istotne przy projekcie wykonawczym, który powinien uwzględniać ostateczny układ wnętrz).
  • Projekt powi
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Wystrój wnętrz w hotelu i jego marketingowa rola

  1. Sam tego doświadczyłem. Postanowiłem zaprojektować mój hotel w sposób inny niż wszystkie. Zaryzykowałem i zleciłem montaże sufitów napinanych z oryginalnymi wzorami. Muszę przyznać, że wszystko wygląda teraz bardziej „bogato” choć w rzeczywistosci nie zapłaciłem dużo. Współpracowałem z nimi http://sufitywarszawa.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *