Staffer Hospitality Złotym Sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland 2014

Firma Staffer, jedna z wiodących firm outsourcingowych w branży hotelarskiej w Polsce, została Złotym Sponsorem międzynarodowej konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2014. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-19 listopada w Sofitel Warsaw Victoria. Staffer Hospitality dostarcza odpowiednio przeszkolonych pracowników do działów napoi i żywności, obsługi przyjęć i obsługi gości indywidualnych. Prowadzi harmonogramy uprzednio wyselekcjonowanego personelu jak i profesjonalnych managerów sprawujących nad nim nadzór. Oferowane przez nią narzędzia internetowe pozwalają na efektywne raportowanie oraz zarządzanie harmonogramami. Gwarantują też, że na konkretne zmiany zapisują się wykwalifikowani pracownicy a generowane koszta są możliwie najniższe. Organizuje również szkolenia personelu mające na celu zapewnienie niezmiennie najwyższych standardów wymaganych w obsłudze klienta. Klientami Staffer Hospitality są polskie i międzynarodowe firmy z różnych branż ceniące profesjonalizm i niezawodność. Organizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę doradczą Horwath HTL konferencja jest największym i najważniejszym wydarzeniem dla branży hotelowej w Polsce. W dniach 18-19 listopada w hotelu Sofitel Warsaw Victoria spotkają się najwybitniejsi eksperci hotelarscy z całej Europy, a także kadra zarządzająca polskich hoteli sieciowych i niezależnych. Konferencji towarzyszyć będzie wieczorna gala podczas której wyłonieni zostaną laureaci w konkursie Hotelarz Roku. Sponsorami Strategicznymi wydarzenia są Orbis i Samsung Electronics. Patronatu Honorowego konferencji udzieliły Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC, Polska Organizacja Turystyczna i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami i do zgłoszenia udziału na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Staffer Hospitality Złotym Sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland 2014

  1. STAFFER – skoro jest taką wiodącą firmą to dlaczego nie może poradzić sobie z Outsourcingiem ludzi na Stadionie, dlaczego nie może poradzić sobie z Outsourcingiem kucharzy i skoro to taki wykwalifikowany personel to co robią ichniejsze ogłoszenia typu Kelnerów bez doświadczenia poszukujemy do obsługi….. to po pierwsze.

    Po drugie, jakbyście zobaczyli szkolenia, które proponują czy realizują to prawdę mówiąc w internecie można znaleźć online lepsze.
    Czy Hotelarz korzystał z usług powyższej firmy, czy Hotelarz korzystał ze szkoleń, które prowadzi firma czy po prostu rozmawiał z Panią i dowiedział się tych rzeczy, które wypisuje.

    Po trzecie, Ci profesjonalni Managerowie pełniący nadzór, to już lekka przesada. Czy w ogóle któryś z nich ma jakiekolwiek doświadczenie w gastronomi aby dobrze zrozumieć to co się w niej dzieje? – NIE. Czy profesjonalnym jest podstawić ludzi pod drzwi i pozostawić do zarządzania, hm chyba NIE.

    Ach ten nasz Hotelarz, lubię Wasze artykuły ale jak czytam czasem takie wywody do strona Wasza spada w dół.

    Pozdrawiam,
    Czytający.

    PS. Ile czasu utrzyma się mój komentarz?

  2. Szanowny Panie,

    Branża w której działamy stawia wysoką poprzeczkę dla firm outsourcingowych, jednakże Staffer zawsze dokłada wszelkich starań aby zapewnić jak najlepszą realizację zamówień.

    Proszę zapoznać się z niektórymi naszymi referencjami:
    http://www.staffer.com/Content/Ref/ReferencjeStaffer.pdf

    To co odróżnia nas od konkurencji to nasza kultura ciągłego doskonalenia, m.in. poprzez inwestycje w narzędzia internetowe wpierające procesy realizacji zleceń i raportowania, poprawa już istniejących procesów wewnętrznych oraz nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, które zapewnią nam i naszym klientom jeszcze lepszą jakość dostarczanego personelu.

    Nasi pracownicy są wprowadzani i koordynowani przez naszych managerów w obiekcie klienta, pomagając zapewnić najwyższą jakość usług.

    Konsekwentnie udoskonalamy nasze szkolenia. Prócz szkoleń teoretycznych mamy także szkolenia praktyczne. Jednakże to co definiuje Staffer to ludzie z pasją, uśmiechnięci, którzy chcą podjąć wyzwanie i zdobyć wiedzę i doświadczenie w gastronomii, nawet jeśli dopiero rozpoczynają swoją drogę w tej branży.
    Również nasi managerowie otrzymują szkolenia z zakresu zarządzania i komunikacji dostarczane przez liderów w branży szkoleń.

    Wielu z naszych pracowników jest bezpośrednio zatrudniana przez naszych klientów co utwierdza nas w przekonaniu, że szkolenia dostarczane przez naszych trenerów bardzo dobrze przygotowują naszych pracowników do pracy m.in. w światowej klasy hotelach.
    Również niektórzy z managerów Staffer podejmują bezpośrednią współpracę u naszych klientów co wyklucza przedstawione przez Pana informacje o braku doświadczenia, ponieważ klienci z którymi współpracujemy zatrudniają tylko wykwalifikowany i doświadczony personel.

    Realizowane przez Staffer usługi są na najwyższym poziomie, który konsekwentnie podnosimy aby pomagać naszym klientom wyróżniać się na rynku najlepszym personelem.

    Jeśli chce Pan zapoznać się z naszym treningiem bądź porozmawiać o poruszanych kwestiach – pozostajemy do Pana dyspozycji.
    Kontakt na stronie Staffer.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *