Booking.com z opcją komentowania opinii

Portal rezerwacyjny Booking.com poprzez który swoje pokoje sprzedaje większość hoteli w Polsce z końcem stycznia wprowadził ważne udogodnienie. Hotelarze mogą już komentować opinie gości na temat ich obiektów. Opcja znana użytkownikom m.in. Tripadvisora pozwoli hotelarzom odpowiadać m.in. na negatywne opinie gości, czy podziękować za te pochlebne. Hotelarze - klienci serwisu mogą odpowiadać w języku w którym gość wyraził opinie. Booking.com zablokował ryzyko powstawania niekończących się sporów, bo odpowiedzieć można raz, a gość nie ma już możliwości ustosunkowania się do tego wpisu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

18 komentarzy do “Booking.com z opcją komentowania opinii

  1. O też korzystam z Bookapart, pozdrawiam!
    A na bookingu już wysmażyłem jedną opinię i z ciekawością czekam na odpowiedź 😀

  2. Witam Państwa,
    Booking.com popsuł mojej żonie i mnie dużą część wakacji w Holandii, dokąd wybraliśmy się z rowerami. Dzięki Booking.com straciliśmy sporo pieniędzy na konieczne telefony i rozmowy z tą firmą, bankami i dużo nerwów. Kilka pierwszych dni naszego pobytu było bardzo stresujące, byliśmy skazani na przykre rozmowy z naszymi gospodarzami, u których zarezerwowaliśmy pobyt w Holandii. Pomimo rezerwacji i spełnienia wszystkich wymaganych przez Booking.com procedur, nie mieliśmy ZAREZERWOWANEGO I WYKUPIONEGO noclegu. Rzecz trwała kilka dni w trakcie naszego pobytu w Holandii, pomoc ze strony Booking.com była żadna.
    Poniżej zamieszczam korespondencję z Booking.com w naszej sprawie, która była jednocześnie reklamacją. WSZYSTKO zostało przez Booking.com zlekceważone, jedyna niby-odpowiedź była nie na temat.
    Dla nas Booking.com zawsze będzie się kojarzył ze stresem i zepsutymi wakacjami.
    Korespondencja poniżej.
    Pozdrawiam,
    Piotr Stachowiak

    Szanowni Państwo,

    Booking.com naraził mnie na bardzo dużo nieprzyjemnego stresu, wynikającego z ogromnego bałaganu i błednie działającego systemu informatycznego Booking.com.
    W związku z powyższym, dojechawszy wraz z żoną do miejsca, gdzie mieliśmy spędzić 7 dni „uroczego” urlopu w Holandii, nie mieliśmy noclegu. Próbując załatwić sprawę, wiele razy musiałem kontaktować się z Booking.com, narażając się na koszty. Pomimo wielu kontaktów i wymiany korespondencji z Booking.com, zostałem pozostawiony sam sobie!!!
    Po kolei:
    – przed dniem 31.07. zarezerwowałem 10 noclegów w obiekcie w Holandii (nr rezerwacji: 184.583.308, kod PIN: 6306)
    – w związku z kontuzją żony, dnia 20.08.2016 ww. rezerwację odwołałem
    – kilka dni później dokonałem rezerwacji w tym samym obiekcie, zmieniając termin (nr rezerwacji: 1697447461, kod PIN: 1899). Dla tej rezerwacji pomyłkowo podałem numer karty debetowej MasterCard, która nie była aktywowana
    – poprzez link „zarządzaj rezerwacją” kilkakrotnie podawałem dane innych naszych trzech kart (Visa i MasterCard), z których wszystkie były aktywne, na karcie debetowej były środki.
    Tymczasem kilkakrotnie, pomimo wprowadzanych danych innych kart, uparcie otrzymywałem komunikat:
    „Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
    Komunikat ten przychodził kilkakrotnie. Pierwszy raz dnia 26.08.2016 o godz. 01.13.
    Dnia 26.08.2016 o godz. 22.26 otrzymałem info:
    „Twoja rezerwacja została zmieniona. W dniu piątek 26 sierpnia 2016 wprowadzono następujące zmiany:
    Dane karty kredytowej zostały zaktualizowane dla tej rezerwacji”.
    Cóż z tego, dnia 26.08.2016 o godz. 23.33 przyszedł ten sam komunikat:
    „Niestety nie mogliśmy przetworzyć płatności przy pomocy dostarczonych przez Państwa danych karty kredytowej”.
    Ta sama info powtórzyła się:
    dnia 27.08.2016 godz. 10.26
    dnia 27.08.2016 godz. 11.20
    dnia 27.08.2016 godz. 12.08
    dnia 27.08.2016 godz. 13.13
    dnia 27.08.2016 godz. 15.26
    W końcu dnia 28.08.2016 o godz. 02.31 otrzymałem wręcz skandaliczną informację:
    „Niestety nie udało nam się obciążyć karty kredytowej, której dane otrzymaliśmy. Kontaktowaliśmy się z Tobą mailowo, aby uzyskać poprawne dane, jednak nie uzyskaliśmy żadnej odpowiedzi”.
    Dodam, że przed każdym powyższym komunikatem wprowadzałem do systemu Booking.com dane innych aktywnych kart, moich i mojej żony. Ponadto bank poinformował mnie dnia 27.08.2016 o godz. 10.28, że karta kredytowa mojej żony została przez Booking.cozweryfikowana pozytywnie.
    Ponadto kilkakrotnie telefonicznie kontaktowałem się z przedstawicielami Booking.com. opisując całą sytuację. Robiła to także nasza córka, dzwoniąc z Polski do Booking.com. Po którejś z kolejnych rozmów, przedstawicielka Booking com poprosiła o przesłanie zrzutu ekranu otrzymywanych z Booking.com odmownych komunikatów. Taką informację wysłałem na wskazany przez przedstawicielkę Booking.com adres mailowy dnia 27.08.2016 o godz. 13.16 i 13.19.E-mail ode mnie poniżej.
    Dnia 27.08.2016 zadzwoniła do mnie przedstawicielka Booking.com, której kolejny raz opisałem sytuację. Owa przedstawicielka poinformowała mnie, że „stara się” załatwić sprawę, jednak w pracy jest do godz. 17.00 i po tej godzinie nic nie jest w stanie zrobić!!!!
    Taką reakcję uważam za lekceważacą, wręcz obraźliwą!
    Krótko mówiąc zostaliśmy z żoną pozostawieni kompletnie „na lodzie”.
    Ponieważ zostaliśmy przez Booking.com zmuszeni do wykonania wielu kosztownych telefonów i przesyłu danych przez internet (roaming), wydania nieprzewidzianych kwot na wynajęcie hotelu na miejscu i co bardzo istotne – stres, irytację, przykre sytuacje w miejscu przyjazdu, oczekujemy rekompensaty ze strony Booking.com.
    Wg. moich wyliczeń, dodatkowe nieprzewidziane koszty poniesione przeze mnie z winy Booking.com wyniosły ok. 700,00 PLN (hotel, roaming rozmów i przesyłu danych).
    Proszę o propozycję rekompensaty z Państwa strony.
    Z poważaniem,
    Piotr Stachowiak

    Witam,
    jak śmiecie tak traktować klientów!!!
    Przecież Wasza długa odpowiedź jest w ogóle nie na temat! Niejaka Agata, podpisana na końcu, nie wniknęła nawet pobieżnie w problemy, jakie zgotował nam Booking.com. Jest to widać jeden z wzorów odpowiedzi dla „namolnych” klientów, wybrany zupełnie przypadkowo.
    Jak możecie napisać: „Powyższa rezerwacja nie została potwierdzona ponieważ obiekt nie mógł obciążyć podanych kart kredytowych…”
    Doskonale wiecie, że obiekt Logeerboerderij de Salix nie ma możliwości obciążenia kart kredytowych! Właściciele nie mają terminala, a należne środki za wynajem otrzymują z Booking.com na swoje konto bankowe.
    Ponadto, jeżeli na Waszej stronie jest możliwość zmiany danych kart kredytowych, Waszym obowiązkiem jest przyjęcie do wiadomości podanych przez klienta zmian i obciążenie którejś z kart!
    Ja podałem dane trzech kart, wszystkie były aktywne i pełne środków. Wy jednak nie obciążyliście żadnej z nich, odpowiadając mi kilkakrotnie z uporem, że obciążenie nieaktywnej karty podanej przeze mnie pomyłkowo przy pierwszej rezerwacji nie jest możliwe. Tego byłem już świadom, ale przecież podałem później właściwe karty.
    Ta odpowiedź, niejakiej Agaty, która przy swoim imieniu śmie dodać słowa „z wyrazami szacunku” brzmi jak farsa i mnie obraża.
    Nie spodziewałem się, że przez tak wydawałoby się „szacowną i doświadczoną” organizację zostanę potraktowany jak bezmyślny baran, któremu „na odwal” można wcisnąć każdy kit.
    O tym, jak Booking.com potraktował mnie i moją żonę zamierzam trąbić głośno i dobitnie na wszystkich możliwych forach internetowych. Będę to robił długo i cierpliwie, aby wszystkich potencjalnie zlekceważonych przez Booking.com klientów ostrzec przed korzystaniem z usług tej firmy.
    Piotr Stachowiak

    • Booking com zależy tylko na prowizji wiem z autopsji ,najlepiej znależć nocleg przez Booking nazwę danego obiektu wpisać w Gogle i rezerwować bezpośrednio w obiekcie -sprawdzone -pełne zadowolenie.

  3. nachalna reklama bookapart w komentarzach na tej stronie ( i nie tylko ) jest żenująca. To podrzędny mały portalik jakich setki. Więc drodzy marketingowcy z bookapart – odpuście sobie bo taka reklama to antyreklama

  4. opinie na booking.com nie są zbyt obiektywne. Znacznie lepiej sugerować się tripadv. Tam użytkownicy mają inny poziom. Niektóre portale porównujące oferty są połączone z TA np traviboo.com

    • Opinie na Booking są najbardziej obiektywne! Tylko osoba, która zatrzymała się w hotelu może są wystawić. W pozostałych serwisach aż się roi od pochlebnych komentarzy wystawianych przez pracowników i właścicieli…

  5. Bardzo negatywne opinie o współpracy z booking.com. Całkowicie nie polecam tej firmy. Kompletnie nie obchodzą ich klienci i ich problemy.

    Zostaliśmy z całą rodziną wyrzuceni z hotelu na próg, pomimo poprawnie przeprowadzonego zamówienia dwóch pokoi. Uzasadnieniem było, ze sekretarka już wyszła i nie dostaniemy naszych pokoi. W rezultacie musiałem w nocy przejechać samochodem dodatkowe 1000 km! W nocy i w deszczu.

    Odpowiedź bookingu – w skrócie – to wasz problem – my jesteśmy tylko pośrednikiem.

    MASAKRA!!!!!

    Jeżeli macie możliwość – korzystajcie z innych sposobów rezerwowania hoteli.

    • Booking com zależy tylko na prowizji wiem z autopsji ,najlepiej znależć nocleg przez Booking nazwę danego obiektu wpisać w Gogle i rezerwować bezpośrednio w obiekcie -sprawdzone -pełne zadowolenie.

  6. UWAGA! Nie wierzcie opiniom na temat hoteli w serwisie booking.
    Wszystkie opinie są moderowane !
    Ostatnio jechaliśmy autem 14 godzin, mieliśmy rezerwację hotelu Palmira w Czechach i na miejscu o godzinie 23 okazało się, że nie ma takiej rezerwacji. Kiedy pokazaliśmy potwierdzenie, antypatyczny człowiek powiedział, że nie interesuje go to a hotel jest pełny.
    Musieliśmy zrobić kolejne 200-250 km zanim znaleźliśmy około 3 w nocy jakiś sensowny nocleg. W Booking się tym absolutnie nie przejęli… Porażka. Nigdy więcej.

  7. Jak Booking com nie współpracuje z jakimś hotelem, to w ich wykazie dany hotel ma ciągłe pełne obłożenie, co jest nieprawdą. Takie postępowanie to świństwo i jest to celowe wprowadzanie ludzi w błąd.

  8. Moje ostatnie doświadczenia z booking są równie przykre co poprzedników .Pomimo opłaconej bezzwrotnej rezerwacji nie można było skorzystać z apartamentu . Zameldowanie w godzinach 13 -15 w określony dzień . Pomimo informacji iż będę ok 17. brak na miejscu kogokolwiek . Brak odzewu ze strony kwaterodawcy . Bookingowi jest „niezmiernie przykro ” a ja muszę sam szukać noclegu bo kolejnego dnia nie można już się zameldować A nocleg zapłacony za 3 dni . Wszystko w majestacie prawa , Zysk na maksa bez patrzenia na reguły .Zwłaszcza że nie spóźniliśmy się Czytając regulaminy booking włos dęba staje, Dziwię się że tak duża firma pozwala na tak niecne praktyki. Zanim skorzystasz zastanów się dobrze 🙁

  9. Dokonując rezerwacji Booking.com stwierdzisz na miejscu że nie zgadzają się opisy i apartamenty bo zdjęcia wybierają losowo mieszając z 2 apartamentów tzw. wabiącego luksusem i i mniejszego który faktycznie dostaniesz. Ta firma specjalizuje się w oszustwie na niekorzyść klienta i nie ma najmniejszego zamiaru zmienić tej polityki mimo że wiadomo że już nigdy nie skorzystasz z oferty oszustów.

  10. do Bolesław
    Dokładnie miałem to samo niedawno, na dodatek rozciągane zdjęcia aby pokój wydawał się większy, potem to zdjęcie zniknęło. Wynająłem apartament który nigdy nim nie powinien być – 19m2 pokój, aneks kuchenny i łazienka dla 3 osób nie było nawet miejsca na 3 krzesło przy stole – mają ludzi w poważaniu, na moją reklamację odpowiedzieli po miesiącu jak już minął termin na wystawienie opinii, liczy się tylko kasa – dramat.

  11. Ostrzegam wszystkich którzy chcą skorzystać z usług rezerwacji noclegu przez booking.com zwłaszcza płatne kartą. Będąc w sierpniu w2021 w Wieliczce próbowaliśmy zarezerwować pokój. Po dokonanej rezerwacji nie otrzymaliśmy potwierdzenia tejże rezerwacji natomiast booking.com w bezczelny sposób pobrał nienależne pieniądze. Próbowaliśmy wyjaśnić przedmiotową sprawę ale zaczęto utrudniać wyjaśnienie nieprawne pobranych pieniędzy. Booking.com w bezczelny sposób domagał się numeru rezerwacji oraz pinu który zawarty był w nie otrzymanym potwierdzeniu przedstawiciele booking.com przyznali że w dniu rezerwacji był problem podczas rezerwacji i bardzo dużo ludzi zgłaszało ten problem natomiast zapewniono nas że natychmiast otrzymamy zwrotu nieprawnie pobranych pieniędzy W końcu zwrotu nie otrzymaliśmy. Przestrzegamy przed tą formą rezerwacji ponieważ już nigdy nie zarezerwujemy pokoju płacąc a właściwie udostępniając dane karty bankowej booking.coma była to kwota 133 zł żenada wstyd.

    • Cały boking to banda oszustów wakacje w Chorwacji inny opis zdjęcia to co miało być na.miejscu taras kuchnia ogrod grul parking itp.
      A tam kuchnia w szafie talerz kubek łyżka czajnik z okna widok na schody to taras parkung na ulicy pokój żenada blat przykręcony do ściany stół właścicielem chamstwo
      SENJ APARTAMANT KATICA Chorwacja
      omijać z daleka to zwykle pokoje hostel na przenocowanie jednego dnia zwykle dziady aby kasę wziąć zwykle kurestwo
      Z boking żadnego kontaktu zwykle kurwy dno

      • Zostałam w środku Europy bez pieniędzy i bez noclegu Pobrano natychmiast opłatę a właściciel obiektu napisał że nie jest gotowy by mnie przyjąć.Niestety w Booking nikogo nic nie interesuje -złodzieje. Nie polecam szczególnie rezerwacji w obcych państwach.

Skomentuj pela Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *