W związku z wejściem w życie z dniem 25.05.2018 Rozporządzeniem Ochrony Danych Osobowych, pragniemy poinformować, że jako Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o. ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, tel. 22 333 88 14, mail
Biuro@pws-promedia.pl jesteśmy administratorem danych osobowych i przetwarzamy je w sposób bezpieczny oraz zgodny z prawem.
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo dostępu do Danych
Każda osoba, której Dane są przetwarzane, ma prawo do wystąpienia do administratora z wnioskiem, o wydanie jej informacji o tym, czy jej Dane są przetwarzane, a jeżeli tak, to do uzyskania dostępu do tych Danych lub uzyskania ich kopii.
Prawo do poprawienia Danych
Osoba, której Dane są przetwarzane przez administratora ma prawo, w razie stwierdzenia nieścisłości w zgromadzonych Danych, w każdej chwili spowodować, żeby jej Dane zostały poprawione przez administratora bez zbędnej zwłoki.
Prawo do bycia zapomnianym (prawo do usunięcia danych)
Każda osoba, której Dane są przetwarzane ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej Danych, a administrator ma obowiązek jej Dane usunąć bez zbędnej zwłoki, jeżeli zachodzi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
Prawo do przenoszenia Danych
Osoba, której Dane dotyczą, ma, co do zasady, prawo do uzyskania od administratora kopii przekazanych mu Danych, w formacie ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i maszynowo czytelnym oraz do żądania przesłania tych Danych innemu administratorowi.
Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych
Każda osoba, której Dane są przetwarzane, ma prawo żądać ograniczenia ich przetwarzania w następujących przypadkach:
jeżeli kwestionuje prawidłowość Danych (ograniczenie następuje na okres sprawdzenia prawidłowości Danych przez administratora),
wniosła sprzeciw wobec przetwarzania (ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy podstawy administratora do przetwarzania są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu),
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której Dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając w zamian ograniczenia ich przetwarzania,
Dane nie są już potrzebne administratorowi do celów przetwarzania, jednakże osoba, której Dane dotyczą potrzebuje ich do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności” –
TUTAJ.
Jestem Waszym czytelnikiem i mam jedno pytanie. Czy na prawdę uważacie nas (czytelników) za kretynów? Podajecie, że macie nakład 4000 egzemplarzy z czego sprzedajecie niecałe 2500. 30 000 czytelników oznacza, że jeden egzemplarz jest czytany przez 12 osób! Świadczy to tylko o tym, że swoich czytelników macie za idiotów! Jak sobie to wyobrażacie, że dostaję swój egzemplarz i po mnie czyta go jeszcze 11 osób? Chyba sami nie wierzycie w to co piszecie, ja już też!
Szanowny Czytelniku,
dziękujemy za zainteresowanie naszym postem. Na wstępie pragniemy Cię uspokoić, nie mamy Cię za idiotę.
Jednocześnie potwierdzamy, że „Hotelarz” przy nakładzie 4-4,2 tys. egzemplarzy czytany jest przez ponad 30 tys. osób związanych z rynkiem hotelowym, co potwierdzają nie tylko opinie samych hotelarzy, ale także wyniki badania zleconego przez nas a wykonanego przez specjalistów z Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego (wyniki opisywaliśmy na łamach HT, a jeśli jesteś zainteresowany pełnymi danymi, zapraszamy do redakcji, chętnie Ci je udostępnimy).
To prawda, sprzedajemy 2 500 tys. egzemplarzy, ale do dystrybucji wprowadzamy cały nakład. Archiwalne wydania „Hotelarza” wysyłamy w ramach wysyłek promocyjnych, dystrybuujemy na targach, znaleźć je można także na stojakach prasowych w najpopularniejszych restauracjach w całej Polsce.
Dlaczego każde wydanie „Hotelarza” czytane jest, jak wskazują nasi czytelnicy, przez kilka, a nawet kilkanaście osób? Odpowiedź jest banalnie prosta.
Hotele prenumerują na ogół 1-2 egzemplarze naszego czasopisma, tymczasem pracuje w nich przynajmniej kilkunastu, a często kilkudziesięciu pracowników. Jest nam bardzo miło, że większość z nich zainteresowana jest „Hotelarzem” i przechodzi on z rąk do rąk.
Także nie ma w tym nic niezwykłego 🙂
Mamy nadzieję, że rozwialiśmy Twoje wątpliwości.
Miłego dnia.
Redakcja.