Przylotniskowy Hilton w Balicach wzmacnia marketing   PERSONALIA

Do zespołu balickiego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport dołączyła Monika Wilk, która zajęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie strategii marketingowej hotelu i spółki Kraków Airport Hotel. Monika Wilk jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, posiada także prestiżowy certyfikat Diploma in Professional Marketing przyznawany przez brytyjski Chartered Institute of Marketing (CIM). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej między innymi jako koordynator ds. marketingu w BP Europa SE/ Oddział Polska, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację planów i budżetów marketingowych, zarządzanie projektami na terenie całej Polski, zarządzanie stroną internetową, współpracę z licznymi podwykonawcami, organizację konferencji, spotkań biznesowych i wyjazdów typu Incentive. Pracowała także jako specjalista ds. promocji w Nowy Styl Group czy regionalny koordynator ds. marketingu w BOŚ Banku. Prowadziła ponadto liczne projekty w ramach własnej działalności – m.in. była organizatorką konferencji coachingowej Digital Age Coaching dla Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, podczas której odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia, sprzedaż oraz działania promocyjne. Nowa specjalistka ds. marketingu będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe, zarówno spółki, jak i należącego do niej obiektu - hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport - w tym za: współtworzenie strategii marketingowej spółki, projekty specjalne, wsparcie sprzedaży oraz działania wizerunkowe i komunikacyjne. Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, znajduje się tuż przy lotnisku Balice, 12 km od historycznej części miasta. W obiekcie mieści się 155 pokoi. Z myślą o turystach biznesowych przygotowano części wspólne, dziewięć sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz całodobowe centrum biznesowe.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Przylotniskowy Hilton w Balicach wzmacnia marketing

  1. Monika, gratulujemy z całego serca! Już w trakcie programu Diploma in Professional Marketing wiedzieliśmy, że dużo osiągniesz 🙂

    Powodzenia!
    questus

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *