Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » System smartfonów Handy dla hoteli podbija Polskę

System smartfonów Handy dla hoteli podbija Polskę

MATERIAŁ PARNERA

System smartfonów handy został po raz pierwszy pokazany w Polsce na początku 2017 roku i zaczyna być coraz bardziej znany wśród Gości polskich hoteli. Umowy na korzystanie z systemu handy podpisało już ponad 60 hoteli w Polsce zlokalizowanych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach.



„Badania rynkowe hotelarstwa przewidują, że pokolenie Y będzie niebawem odpowiadać za znaczną część popytu i zakupów. Z tego względu trzeba mieć na uwadze ich potrzeby i zmodernizować istniejące usługi hotelowe, aby odpowiadały technologicznej rewolucji, która dzieje się na naszych oczach” – powiedział Andrzej Szymczyk, Dyrektor Regionalny w Tink Labs, globalnej firmie odpowiedzialnej za handy, z siedzibą w Hong Kongu i biurami na całym świecie m.in. w Londynie, Singapurze, Mediolanie czy Nowym Jorku, a od tego roku również w Warszawie.

 

CZYM WŁAŚCIWIE JEST HANDY?

handy to bezpłatny smartfon z systemem operacyjnym stworzonym z myślą o Gościu hotelowym. Możliwości komunikacji, jakie daje handy w połączeniu z ogromnym zadowoleniem Gości z bezpłatnych usług sprawiają, że hotele zwiększają swoje zyski.

„Ponad 12 milionów Gości korzysta każdego roku z handy w hotelach na całym świecie, a magazyn Bloomberg określił handy jako nowy rozdział w rozwoju technologii dla podróżujących”, dodał Andrzej Szymczyk.

Goście mogą korzystać z handy również poza hotelem i cieszyć się z dostępu do m.in bezpłatnych rozmów lokalnych i międzynarodowych oraz nielimitowanego dostępu do internetu. Dzięki zaprogramowanym przyciskom szybkiego wybierania Goście mają dostęp do oferty hotelu czy nawet konkretnych jego pracowników, co umożliwia na oferowanie przez hotel usług prawdziwego mobilnego Concierge. Przewodnik turystyczny znajdujący się w każdym handy sprawia, że doświadczenia Gości z wizyty w hotelu są na zupełnie innym poziomie niż dotychczas. Z kolei wiadomości push pozwalają na promocję oferty hotelu, zarówno tej codziennej jak i tej kierowanej do wyselekcjonowanej grupy Gości. Co ważne, Goście mogą odpowiedzieć na taką komunikację od razu.

Wielu hotelarzy pomyśli, że handy jest konkurencją dla ich własnych hotelowych aplikacji. Wręcz przeciwnie! Hotelowe aplikacje mają jedną podstawową wadę: Goście nie chcą ich instalować na swoich telefonach. Dzięki handy i możliwości pre-instalacji na nim aplikacji hotelowej, Gość może wypróbować i przyzwyczaić się do aplikacji hotelu, a następnie zdecydować się na dodanie jej w swoim własnym telefonie.

 

KOMUNIKACJA W CZASIE RZECZYWISTYM

Komunikacja jest kluczem do zwiększania świadomości marki hotelu. Na ekranie głównym handy znajduje się banner z logotypem hotelu, który po kliknięciu przenosi Gościa na stronę internetową hotelu, ale równie dobrze może to być strona specjalnie stworzona na potrzeby komunikacji z Gościem, który już mieszka w naszym hotelu. handy pomaga również w zarządzaniu recenzjami i opiniami, które są publikowane online.

„Na bardzo konkurencyjnym polskim rynku hotelowym bardzo ważne jest pozycjonowanie hotelu online. Opinie na TripAdvisor czy portalach rezerwacyjnych są kluczowe w wyborze hotelu przez podróżujących. Wszyscy hotelarze wiedzą, że tego typu portale odpowiadają za dużą liczbę rezerwacji i przychodów hotelu” powiedział Andrzej Szymczyk, odwołując się również do swoich doświadczeń z hoteli Hilton Warsaw i Narvil Conference & Spa.

Nowością jest również ikonka handy, którą hotel może umieścić na swojej stronie internetowej i generować większą liczbę rezerwacji bezpośrednich.

Nie można zapomnieć o systemie do zarządzania treściami i raportowania – handy CMS. Dzięki rozbudowanej analityce, hotel może tworzyć nowe źródła przychodów czy podejmować działania od prostego upselllingu po najbardziej kreatywne promocje w zamkniętym kanale sprzedażowym. Wsparcie inwestorskie od takich gigantów technologicznych jak Foxconn powoduje, że urządzenia handy to sprzęt najnowszej generacji rozwijany przez jednego z największych graczy na rynku telefonów i technologii.

 

SYSTEM DOPASOWANY DO SPECYFIKI I POTRZEB HOTELU

Tink Labs współpracuje z hotelami największych i najbardziej znanych sieci hotelowych na świecie, pamiętając o wszelkich możliwych standardach ich komunikacji czy brandingu. Również hotele niezależne mogą korzystać ze wsparcia marketingowego Tink Labs, który szkoli i pomaga pracownikom hoteli w czerpaniu coraz większych korzyści z handy każdego dnia. Dzięki bezpłatnemu i niezobowiązującemu okresowi testowemu hotele szybko przekonują się o wartości dodanej, jaką generuje wprowadzenie handy.

„W chwili obecnej już ponad 60 hoteli jest w rodzinie handy i doprecyzowujemy warunki współpracy z kolejnymi obiektami, niezależnymi i sieciowymi, które położone są w różnych częściach kraju i mają różnorodny profil działalności”, mówi Andrzej Szymczyk. „Hotele, których Goście będą mogli korzystać z handy są tak różnorodne, jak różnorodny jest rynek hotelowy. Wystarczy wymienić niektórych naszych partnerów hotelowych: Hotel Rialto, H15 Boutique, Hotel Chmielna w Warszawie, krakowskie Indigo Old Town czy Amber Boutique, Masuria Hotel & Spa, Hotel Krasicki, Zamek Ryn, gdańskie hotele Sadova i Central, DoubleTree by Hilton Łódź, Copernicus w Toruniu czy hotel Warsaw Plaza. Również właściciele apartamentów na wynajem widzą potencjał w handy, czego przykładem może być współpraca z Platinum Residence w Warszawie czy Yarden w Krakowie.”

 

CO OTRZYMUJE HOTEL?

  • kilkumiesięczny bezpłatny okres testowy bez żadnych zobowiązań



  • efektywne narzędzie do sprzedaży usług hotelu i zwiększania przychodów

  • stworzenie prawdziwej wartości dodanej dla swoich Gości

  • możliwość poprawienia swojej opinii online w serwisie TripAdvisor czy też na stronach portali rezerwacyjnych

  • pożyteczne statystyki i raporty

  • ciągłe zwiększanie świadomości marki

  • możliwość instalacji aplikacji hotelowej lub innych firm

  • możliwość koordynacji eventów za pomocą wiadomości push czy dedykowanej podstrony dla konferencji

  • dopasowanie do wytycznych marki czy sieci hotelowej.


 

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Andrzej Szymczyk

andrzej.szymczyk@tinklabs.com

+48 698 084 515

 

Piotr Ciemuchowski

piotr.ciemuchowski@tinklabs.com

+48 795 164 994

 

www.handy.travel

 

Komentarze: 4 dla “System smartfonów Handy dla hoteli podbija Polskę”

  1. hahah dobra reklama/ cos podobnego w ubieglym roku probowalo dwoch izraelczykow wprowadzic, ale jakos sie nie przyjelo… a po drugie nic za darmo…

    • Andrzej Szymczyk

      Drogi Javier,

      Dziękuję za komentarz. Goście hotelowi nie ponoszą żadnych opłat za korzystanie z handy, które stało się częścią wyposażenia pokoi w wielu hotelach nie tylko na świecie, ale i w Polsce.

      W razie pytań, zapraszam do kontaktu bezpośredniego.

      Pozdrawiam,
      Andrzej Szymczyk

  2. ….na pewno za darmo. Nawet zakładając „bezpłatne” konto pocztowe mało kto sobie zdaje sprawę, że nie jest to za darmo. NIC w biznesie nie ma za darmo.

    • Andrzej Szymczyk

      Drogi Servi,

      Dziękuję za Twój komentarz.

      Tak, to prawda, że Goście hotelowi nie płacą za korzystanie ze smartfonów handy. Tak samo jak nie płacą za telewizję, klimatyzację, łóżko czy pościel w pokoju hotelowym. Możesz to sprawdzić osobiście w wielu hotelach w Polsce i kilkuset tysiącach pokoi w różnych krajach na świecie.

      Pozdrawiam,
      Andrzej Szymczyk

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA