Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 11/2006, DO POCZYTANIA » Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług w taki sposób, aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców oraz prezentuje narzędzia do oceny poziomu obsługi gości.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

ABC Inwestycji Hotelowych

Wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” wszyscy prenumeratorzy otrzymają także raport „ABC Inwestycji hotelowych”. Uruchomienie ekonomicznego hotelu ze 100 pokojami wymaga minimum 20 mln zł. Koszt (...)

Prezes Nosalowego Dworu w panelu dotyczącym hoteli resortowych podczas Hotel Trends Poland&CEE

Wiktor Wróbel, prezes zarządu Grupy Nosalowy Dwór, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki, nakłady i zwrot z inwestycji” podczas (...)

400 prac polskich artystów we wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie

W pierwszym kwartale przyszłego roku pierwszych gości przyjmie długo oczekiwany Raffles Europejski w Warszawie. Hotel odda do dyspozycji gości 106 pokoi i apartamentów, SPA, centrum (...)

Qubus z nowym hotelem w Katowicach?

Spółka Qubus Hotel System  uzyskała decyzję o rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowo-biurowego w Katowicach na hotel, który miałby powstać w biurowcu na rogu (...)

Jan Wróblewski podczas Hotel Trends Poland&CEE

Jan Wróblewski, współzałożyciel i współwłaściciel rodzinnego holdingu Zdrojowa Invest & Hotels z Kołobrzegu, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA