Accor ulubioną siecią hotelową Niemców

Agencja Faktenkontor ogłosiła wyniki badań, według których Grupa Accor jest ulubioną siecią hotelową w Niemczech. Wyprzedziła tym samym 13 innych rywali, mając nad nimi ponad 10-punktową przewagę. Analiza objęła cztery kategorie: cenę, usługi, jakość oraz prestiż. Rozpatrzono przy tym ponad milion źródeł z mediów społecznościowych oraz 10 000 newsów internetowych. Zwrócono również uwagę na liczbę pozytywnych i negatywnych komentarzy, a także proporcje pomiędzy nimi. Ranking opublikowano na łamach magazynu Focus Money, jest on częścią badań Kundenlieblinge 2014, w których określane są ulubione marki Niemców.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *