Hotele stawiają na innowacyjne technologie

Autor: Magdalena Budzińska
Branża turystyczno-hotelarska podlega obecnie dynamicznym zmianom, których konsekwencje będziemy dostrzegać w ciągu najbliższych lat. Raport firmy Amadeus Shaping the Future of Travel: Macro trends driving industry growth over the next decade wskazuje na przemiany technologiczne zachodzące w branży hotelarskiej. Globalną branżę hotelarską czeka dekada zrównoważonego wzrostu. Pomimo spowolnienia gospodarczego firmy chętnie sięgają po innowacyjne rozwiązania informatyczne wspierające ich codzienną działalność. Zarówno duże sieci hotelowe, jak i mniejsze obiekty, wykorzystują technologie do umacniania relacji z klientami, co jest kluczowe dla podtrzymania płynności prowadzonego biznesu i jego rentowności. Scentralizowane zarządzanie Hotele nie tylko wybierają rozwiązania mające na celu zapewnienie komfortu swoim gościom, takie jak systemy konferencyjne czy rozwiązania szerokopasmowego dostępu do internetu, lecz także oprogramowanie informatyczne umożliwiające scentralizowane zarządzanie obiektami. Dużym zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim narzędzia do zarządzania przychodami (revenue management systems), ułatwiające podejmowanie decyzji dotyczących taryf i zasobów hotelowych. Zastosowanie zaawansowanych modeli prognostycznych w połączeniu ze szczegółowymi danymi o aktualnych rezerwacjach i analizą danych historycznych pozwalają na zapewnienie hotelowi maksymalnych dochodów i rentowności. Korzystając z technologii managerowie hoteli odpowiedzialni za przychody mogą szybciej reagować na nieustannie zmieniające się otoczenie rynkowe i zwiększać konkurencyjność. Ważne są także rozwiązania do zarządzania siecią hoteli (property management systems), czyli systemy do zarządzania obiektami przystosowane do obsługi wielu p l a c ó w e k . Umożliwiają one m.in. obsługę recepcji, zarządzanie konfer [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Hotele stawiają na innowacyjne technologie

  1. Uważam że świetnym pomysłem jest danie klientowi możliwości szybkiej rezerwacji noclegu przez własną stronę www. Jeżeli taki moduł jest zintegrowany z naszym PMS to w ogóle jesteśmy w domu. Nie dość że klient od razu otrzymuje potwierdzenie rezerwacji ( a nie jak w formularzu musi czekać na kontakt hotelu – kto w dzisiejszych czasach ma czas na czekanie aż ktoś do niego zadzwoni) to ta automatycznie wskakuje nam do grafiku. Szybko, sprawnie i bezproblemowo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *