We wszystkich hotelach ibis w Polsce w lobby stoi łóżko. Można wyciągnąć się na nim, skakać, turlać się czy urządzić wojnę na poduszki! Ibis daje gwarancję wygody i komfortu w każdych warunkach. Wszystko po to, by goście mogli przetestować łóżka Sweet Bed™ by ibis.
Łóżko z założenia służy do spania. Lecz nie każde jest gwarantem dobrego snu. Marka ibis jest pewna jednak, że po nocy spędzonej
w Sweet Bed™ by ibis goście będą wyspani jak nigdy wcześniej! Niedowiarków hotele ibis zapraszają do wielkiego testowania - każdy może wskoczyć do ustawionego w lobby Sweet Bed™ by ibis
i znaleźć swój własny nietypowy sposób na sprawdzenie jego wygody. Im więcej pomysłów, tym więcej zabawy! W akcji biorą udział wszystkie hotele ibis w Polsce, a w każdym z nich pracownicy pełnią dyżury, zapraszając gości do testu.
„Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zmieniający się od dwóch lat standard w naszych hotelach ekonomicznych. Chcemy, aby marka ibis kojarzyła się z komfortem i wygodą, tak jak łóżka Sweet Bed™ by ibis. Mam nadzieję, że przygotowana akcja zachęci gości do jeszcze częstszych odwiedzin.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director
of the Sales, Distribution, Marketing and Revenue Management Department for Poland and Baltic Area w Orbis SA.
Wyjątkowe, innowacyjne i nowoczesne łóżko
Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki ibis w maju 2011 roku we Francji przez firmę badawczą Ifop, wygodne łóżko to dla gości jeden z ważniejszych warunków udanego pobytu w hotelu. Sweet Bed™ by ibis, to innowacyjne rozwiązanie, które zostało zaprojektowane, przetestowane
i zatwierdzone przez zespoły badawcze ibis, aby zagwarantować gościom doskonały komfort snu. Łóżko bardzo pozytywnie przyjęli zarówno klienci jak i hotelarze. Zwarty, twardy
i gruby materac dobrze współgra ze wszystkimi innymi elementami, zapewniając optymalne wsparcie, dzięki zastosowaniu pianki typu „memory foam”. Jej zróżnicowana gęstość, pozwala wyeliminować wszystkie punkty ucisku. Dodatkowy, 7 centymetrowy topper uwydatnia walory materaca głównego i zapewnia wygodę. Projektanci zadbali również o jego estetykę. Dzięki czemu łóżka oprócz komfortu cieszą oczy eleganckimi czarnymi wykończeniami. Rewolucyjny koncept Sweet Bed™ by ibis dostępny jest już w 83% sieci w Polsce.
Własne Sweet bed™
Marka odpowiadając na liczne zapytania gości zainteresowanych Sweet Bed™ by ibis, stworzyła internetowy sklep http://www.ibisstore.com, tak aby klienci hoteli mogli zakupić swoje własne łóżko. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w segmencie marek ekonomicznych, oferujący gościom opcję zakupu produktu.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze