<HMC> Pierwsza polska konferencja marketingu hoteli pod patronatem Hotelarza

Konferencja 2014 organizowana jest przez PROFITROOM we współpracy z Google oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi podczas targów branży hotelarskiej - InvestHotel (30 wrzesień 2014). Jest to doskonała okazja, by połączyć spotkania z partnerami biznesowymi i zasięgnąć wiedzy o nowinkach w marketingu i sprzedaży usług hotelowych. Podczas całego dnia konferencji będzie można spotkać się i porozmawiać osobiście ze specjalistami i prelegentami. Wśród tematów m.in: - Google Hotel Finder oraz Hotel Price Ads - Revenue Management w praktyce - Przyszłość reklamy online dla branży hotelowej - Nowe narzędzia marketingowe dla hoteli - Wspomaganie sprzedaży telefonicznej - Design najlepszych stron hoteli Konferencja jest bezpłatna dla właścicieli i dyrektorów hoteli oraz specjalistów marketingu i sprzedaży w hotelach. Więcej szczegółów oraz rejestracja: www.hotel-marketing.pl Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *