Zarządzanie ceną i dystrubucją w hotelarstwie

Już w przyszły czwartek 23 października odbędzie się kolejne z tegorocznych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone Zarządzaniu ceną i dystrybucją. Specjalistyczne warsztaty dzięki którym uczestnicy zdobędą unikalne kompetencje i poznają sprawdzone sposoby stosowane przez najlepszych zostaną przeprowadzone przez Agnieszkę Kasprzak, RM w Louvre Hotels Group (w Polsce działające pod markami Golden Tulip, Campanille, Premiere Classe). HARMONOGRAM SZKOLENIA 9:00 - 9:30 - Rejestracja 9.30 - 9.45 - Wprowadzenie 9.45 – 11.00 - Cennik w hotelu: Historia czy teraźniejszość? Konieczność czy potrzeba? Czynniki, które należy wziąć pod uwagę ustalając cenę publikowaną za pokój oraz pakiet usług. 11.00-11.15         Przerwa kawowa 11.15-12.30         Relacja: Cena – Kupujący – Termin pobytu Optymalizacja czy kanibalizacja sprzedaży hotelu -  Cena w sprzedaży bezpośredniej -  Cena dla pośrednika -  Cena dla hurtownika Rodzaje oraz struktura cen z uwzględnieniem:  rabatu, marży,  warunków sprzedaży oraz  możliwych efektów: pozytywnych i negatywnych. 12.30-13.30         Lunch 13.30-16.00         Ćwiczenia, praktyczne przykłady, zarządzanie ceną (wartość, dostępność kanał sprzedaży) budowanie pakietów, rozwiązywanie problemów (przykłady) Więcej szczegółów i rejestracja na www.akademiahotelarza.com Jeśli masz jakiekolwiek pytania dot. szkolenia zadzwoń do nas Mira Włodarczyk, m.wlodarczyk@pws-promedia.pl; 22 333 88 04

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *