Panasonic zaprezentował nową platformę zintegrowanej komunikacji KX-NS700. Jest to inteligentna hybrydowa centrala PBX, przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym zależy na niedrogim i efektywnym rozwiązaniu komunikacyjnym.
System KX-NS700, za sprawą modułu rozszerzającego, pozwala na rozbudowę konfiguracji aż do 288 numerów wewnętrznych. Dodatkowo posiada wbudowane aplikacje, obejmujące m.in. rozwiązania dla telecentrum, telefonów przenośnych oraz pocztę głosową.
– To niedrogie rozwiązanie, umożliwiające obsługę telefonii IP oraz starszych rozwiązań. Może objąć do 250 użytkowników w jednej lokalizacji, a ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy jest doskonałą alternatywą rozwiązań w chmurze – mówi Carlos Osuna, Panasonic European Product Manager. - System ma pojemność wystarczającą do obsługi portów IP i starszego typu oraz klucz aktywacji i moduł rozszerzający, pozwalające na rozbudowę konfiguracji w dowolnym momencie. Możliwe jest również połączenie z systemem Panasonic KX-NS1000 w celu utworzenia rozwiązania dla małych, średnich, a także dużych firm – dodaje Carlos Osuna.
Centrala PBX oferuje usługę DISA (ang. Direct Inward System Access), umożliwiającą transfer połączeń bez pośrednictwa operatora. System KX-NS700 spełnia także potrzeby kierownictwa telecentrów dzięki takim funkcjom, jak powiadomienia o kolejności połączeń, monitorowanie statusu na żywo, raporty na temat aktywności i automatyczne rejestrowanie rozmów.
Ponadto rozwiązanie posiada funkcje umożliwiające obsługę telefonii IP, w tym łączenie telefonów przenośnych, zintegrowaną pocztę głosową i e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.
System KX-NS700 jest dostępny w sprzedaży u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic. Jego cena zależy od konfiguracji, a podstawowa ma rekomendowaną cenę 2 590 zł netto.
Więcej informacji o rozwiązaniach komunikacyjnych Panasonic można znaleźć na stronie http://business.panasonic.pl/.
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
PSCEU jest europejskim oddziałem firmy Panasonic Systems Communications Company, który w ramach Panasonic dostarcza rozwiązania dla biznesu. Celem PSCEU jest usprawnienie działania przedsiębiorców oraz podniesienie efektywności i wydajności ich organizacji. PSCEU pomaga w rejestracji, przetwarzaniu i przesyłaniu danych wszelkiego typu: obrazu, głosu oraz tekstu. Oferta produktów obejmuje m.in. centrale abonenckie PBX, drukarki dokumentów, profesjonalne kamery, projektory, wielkoformatowe monitory, wytrzymałe komputery przenośne i alarmy przeciwpożarowe. Zatrudniając ok. 400 osób, dysponując wiedzą inżynierską oraz możliwościami globalnego zarządzania projektami, PSCEU oferuje szereg możliwości na rynkach, na których działa.
PSCEU składa się z czterech działów produktowych:
Dział rozwiązań komunikacyjnych, obejmujący m.in. profesjonalne skanery, drukarki wielofunkcyjne, systemy telefonii i terminale SIP.
Dział rozwiązań wizualnych, który obejmuje projektory i monitory profesjonalne. Panasonic oferuje najszerszą gamę produktów wizualnych i jest liderem na rynku europejskim z 28-procentowy udziałem pod względem uzyskanych przychodów (Futuresource, monitorowanie rynku B2B, I kwartał 2014 r.).
Dział profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych, oferujący m.in. sprzęt emisyjny i audiowizualny, systemy zabezpieczeń, alarmy przeciwpożarowe oraz medyczne rozwiązania wizyjne (IMV). Panasonic jest jednym z dwóch wiodących dostawców kamer profesjonalnych w Europie.
Computer Product Solutions, który dzięki notebookom Toughbook serii rugged, tabletom biznesowym Toughpad oraz systemom EPOS (ang. Electronic Point of Sale) pomaga pracownikom mobilnym w podniesieniu wydajności ich pracy. Jako jeden z liderów rynku europejskiego, Panasonic w 2013 roku osiągnął 66,4 proc. udział pod względem uzyskanych przychodów i 50,4 proc. udział na rynku wzmocnionych tabletów (VDC, marzec 2014 r.).
O Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju i inżynierii technologii elektronicznej oraz rozwiązań do zastosowania domowego, biznesowego, mobilnego i osobistego. Od czasu powstania w 1918 roku firma rozszerzyła swoją obecność na całym świecie i obecnie zarządza ponad 500 połączonymi spółkami, które w roku finansowym zakończonym 31 marca 2014 r., zanotowały skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 7,70 bilionów jenów (71,5 miliarda euro). Firma oddana jest tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje we wszystkich grupach produktowych, aby zapewnić lepsze życie i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.
Kontakt dla mediów:
United PR:
Krzysztof Węgier
Account Director
tel. +48 (0) 22 845 24 50 ext. 126
mobile + 48 663 111 217
e-mail: k.wegier@unitedpr.pl
Emilia Szarawarska
Junior Account Manager
tel. +48 22 845 24 50 ex. 106
e-mail: e.szarawarska@unitedpr.pl
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze