Nominacje w kategoriach: dyrektor sprzedaży i marketingu hoteli sieciowych oraz niezależnych

Przedstawiamy nominacje w dwóch kolejnych kategoriach konkursu „Hotelarz Roku”, organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” i firmę doradczą Horwath HTL: Dyrektor sprzedaży i marketingu w hotelach sieciowych oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu w hotelu niezależnym. Finalistami w kategorii Dyrektor sprzedaży i marketingu w hotelach sieciowych zostali: - Agnieszka Gletkier - dyrektor sprzedaży na Polskę, Hilton Worldwide - Katarzyna Niezgoda - dyrektor sprzedaży na Polskę, Vienna International Hotelmanagement - Tomasz Szyszka - dyrektor sprzedaży na Polskę i Litwę, Louvre Hotels Group Finalistami w kategorii Dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu niezależnego zostali: - Agnieszka Bielicka - dyrektor sprzedaży, Copernicus Toruń Hotel - Daniel Błaszkiewicz - dyrektor marketingu i sprzedaży, Hotel Anders w Starych Jabłonkach - Marta Wójcicka - dyrektor sprzedaży i marketingu, Sound Garden Hotel Warszawa. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali 18 listopada w Sofitel Warszawa Victoria w ramach drugiej edycji konferencji Hotel & Tourism Trends organizowanej przez „Hotelarza” i Horwath HTL. Poza okolicznościowymi statuetkami dla zwycięzców, laureaci otrzymają także atrakcyjne nagrody rzeczowe od partnerów wydarzenia - najnowsze tablety Galaxy Tab S od firmy Samsung, oraz vouchery pobytowe od portalu rezerwacyjnego Hotele.pl. Wczoraj ogłosiliśmy nominacje w kategoriach: Dyrektor generalny hotelu sieciowego i niesieciowego, a jutro w kategoriach Revenue manager i Hotelarz do 35 roku życia Wciąż można zgłosić swój udział w konferencji. www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *