Warszawa – 16 stycznia 2015 r. Podczas XXIII finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy darczyńcy zlecający wpłaty z kart płatniczych przez telefon i Internet przekazali 134 972,25 złotych, wspierając tegoroczny cel akcji. Za bezpieczeństwo transakcji odpowiedzialna była First Data Polska, właściciel marki Polcard, związana z Orkiestrą od 20 lat.
- Za nami dwie dekady grania z Orkiestrą. Tak jak w ubiegłych latach, nasi pracownicy dyżurowali w studiu TVP 2 w dniu Finału. Zapewniamy także wsparcie technologiczne obsługujące płatności oraz zapewniając bezpieczeństwo przekazywanych pieniędzy. Cieszymy się z każdej przekazywanej złotówki i pokrywamy z własnych środków wszelkie opłaty towarzyszące rozliczeniu transakcji. Wspieranie opieki zdrowotnej najmłodszych i dbanie o jakość leczenia osób starszych nie może pozostawać bez społecznego echa - powiedział Damian Zapłata, Prezes Zarządu First Data Polska.
W dniu finału, w telewizyjnym studiu pracownicy-wolontariusze First Data Polska obsługiwali telefonicznie darczyńców, przyjmując wpłaty z kart płatniczych i wspierając aukcje internetowe.
Podobnie jak poprzednich latach, First Data Polska odpowiadała także za weryfikację najbardziej hojnych darczyńców biorących udział w licytacji złotych serduszek, którzy zaoferowali kwoty powyżej 10 000 złotych.
- Każdy sposób przekazywania pieniędzy przybliża nas do realizacji celu. Posługujemy się kartami każdego dnia i chcemy dać darczyńcom nowoczesne sposoby wpłacania pieniędzy na Orkiestrę. Współpracując z First Data umożliwiamy wpłaty z kart bez wychodzenia z domu czyli telefonicznie i przez internet. – powiedział Jurek Owsiak, Prezes Fundacji WOŚP.
Środki zebrane w czasie tegorocznego Finału zostaną przeznaczone na rzecz podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz godnej opieki medycznej seniorów.
Karty płatnicze w XXIII Finale WOŚP:
6 317,97 PLN - wpłaty telefoniczne
128 654,28 PLN – wpłaty poprzez stronę internetową
First Data to światowy lider na rynku usług finansowych. Ponad sześć milionów klientów z branży handlowej i bankowej korzysta z nowatorskich usług i rozwiązań płatniczych dostarczanych przez 24,000 pracowników firmy w 35 krajach świata. Każdej sekundy, First Data przetwarza dla klientów z prawie 70 krajów co najmniej 2,000 transakcji, o łącznej wartości ponad 1,8 biliona USD rocznie. Dzięki zaawansowanej infrastrukturze, skali działania oraz sprawdzonym partnerom, First Data oferuje klientom niezawodne narzędzia analityczne pozwalające wykrywać transakcje oszukańcze, tworzyć profile konsumentów i dbać o ich lojalność. W zmieniającym się świecie handlu, First Data zapewnia szybki rozwój swoim klientom. Więcej informacji na FirstData.com oraz Twitter, LinkedIn, Facebook i YouTube.
Dodatkowych informacji udziela:
Olga Małecka,
Communications Manager
First Data Polska S.A.
+48 22 515 31 00
olga.malecka@firstdata.com
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze