Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych w ramach Akademii Hotelarza

W warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone tym razem metodom efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych. Podczas przedpołudniowego bloku Elżbieta Nitsze, dyrektor Airport Hotel Okęcie omówiła tematy organizacji pracy w dziale sprzedaży, łączenia sprzedaży z marketingiem, oraz roli planu marketingowego i systemów raportowania. Podczas bloku popołudniowego Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny Sound Garden Hotel przedstawił tematy związane z pakietowaniem i przygotowywaniem produktu do sprzedaży, kryteriami mierzalności skuteczności sprzedaży, oraz promocji i kreacji wizerunkowej hotelu. W szkoleniu uczestniczyło przeszło 30 hotelarzy - głównie dyrektorów, prezesów i właścicieli hoteli z całej Polski. Zdaniem uczestników spotkanie stało na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i organizatorskim. Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone RM - zasadom analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych, zapraszamy do warszawy już 19 marca. Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *