Otwarcie hotelu Mazurski Raj po modernizacji

Na 24 kwietnia planowane jest ponowne uruchomienie hotelu Mazurski Raj, obiektu położonego we wsi Piaski w pobliżu Rucianego-Nidy. Po trwającej 7 miesięcy gruntownej modernizacji całego kompleksu obiekt zyskał 12 pokoi i dysponuje teraz 101 jednostkami mieszkalnymi. Przebudowa objęła m.in. modernizację elewacji i balkonów, pokoi hotelowych, sal konferencyjnych, restauracji i przestrzeni wspólnych. Dodatkowo obiekt zyskał nowe atrakcje, jak: kręgielnia, kawiarnia i trattoria oraz tawerna nad jeziorem. Dzięki modernizacji hotelu nie tylko poprawiliśmy standard, ale także zwiększyliśmy nasze możliwości. Mamy teraz o 12 pokoi więcej, dwie nowe sale konferencyjne i powiększoną restaurację, co pozwala nam przyjmować grupy nawet do 300 osób. Jestem przekonany, że Mazurski Raj po tych zmianach będzie wiodącym hotelem na Mazurach Południowych – powiedział Przemysław Niżnik, prezes zarządu spółki. Mazurski Raj to obiekt bezpośrednio nad brzegiem jeziora Bełdany. Został wybudowany w 1985 roku, a ostatni remont kapitalny przeszedł 10 lat temu. Po zakończeniu modernizacji obiekt będzie się ubiegał o kategoryzację na trzy gwiazdki. 23852

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Otwarcie hotelu Mazurski Raj po modernizacji

  1. Ogólnie miejsce z potencjałem gdyby nie obsługa a zwłaszcza zmieniający się managerowie. Mocno się zawiodłam na tym hotelu. Planowałam tam zrobić wesele. Napisałam do nich pierwszego maila w styczniu 2016 roku i dostałam bardzo ciekawą ofertę. Jednakże gdy pojechałam na spotkanie z managerem… ceny i cala oferta uległa całkowitej zmianie gdyż poprzedniego managera zwolniono i był następny bo podobno poprzedni za niskie podawał ceny. Zgodziłam się na postawione warunki i wstępnie zarezerwowalismy termin na 7.7.2017. W lipcu 2016 chcieliśmy zapłacić zaliczkę wiec wybraliśmy się do naszego „wymarzonego hotelu”. W recepcji poinformowano nas ze pan manager juz nie pracuje i ceny i oferta uległy znowu zmianie i podwyższeniu! A o mojej wstepnej rezerwacji i ustalonych warunkacg nikt nic nie wie! Porażka! Gorąco NIE POLECAM tego miejsca. W ogóle nie dbają o klienta! Zepsuli nam cały plan na wesele. Brak profesjonalizmu 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *