Podróż dookoła świata z Mercure

Marka Mercure rozpoczęła kolejny etap konkursu „The Six Friends Theory”, który ma za zadanie sprawdzić powszechnie znaną teorię, która zakłada, że od dowolnej osoby na świecie dzieli nas maksymalnie sześć osób. Międzynarodowy casting, który odbywał się w mediach społecznościowych od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r., okazał się wielkim sukcesem. O możliwość udziału w niezwykłej przygodzie walczyły setki internautów, a dziś już wiemy kto wygrał wspaniałą podróż dookoła świata. Kuszący eksperyment Projekt „The Six Friends Theory”, którego pomysłodawcą jest agencja W&Cie, miał wyłonić osobę z dowolnego miejsca na świecie i zabranie jej na spotkanie z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Celem podróży jest udowodnienie, że te dwie osoby dzieli od siebie jedynie sześć stopni oddalenia. W okresie od 20 stycznia do 10 lutego internauci brali udział w konkursie na stronie www.facebook.com/MercureHotels.polska (w przypadku Polski). Zasady były bardzo proste. Wystarczyło zamieścić na Facebooku jednominutowy film przedstawiający ich osobowość, pasje, motywacje, plany, talenty, itp. Wizja udziału w niewiarygodnej przygodzie oferowanej przez Mercure przyciągnęła blisko 400 kandydatów ze wszystkich zakątków świata, na których zagłosowało blisko 50 000 internautów. W międzynarodowym konkursie wzięło udział 22 Polaków, a wśród 50 najwyżej ocenianych filmów, aż 11 było ich autorstwa. Siła oddziaływania Społeczność „6 Friends” błyskawicznie podbiła sieci społecznościowe, przyciągając niemal 130 000 nowych fanów na stronie Mercure i ponad 10 milionów internautów, którzy śledzili kampanię na Facebooku. Filmowy zwiastun także wywołał poruszenie na YouTube i Facebooku – obejrzało go 5,4 miliona osób. Nadchodzi podróż życia Najwięcej głosów internautów i członków jury zdobyła Ludovica Loda. Pochodząca z Włoch, dwudziestojednolatka uwielbia podróże i przygody. Spełniła wszystkie założone kryteria wyboru: kreatywność, motywację, pozytywne emocje, autentyczność, entuzjazm, ciekawość i szczerość. Tym samym wygrała podróż dookoła świata szlakiem hoteli sieci Mercure gwarantującą liczne spotkania, odkrycia, wycieczki i nowe doświadczenia. Trasę podróży wyznaczą miejsca zamieszkania pięciu przyjaciół łączących Ludovicę z Aborygenem. Dlatego od momentu wyłonienia zwyciężczyni konkursu Mercure poszukuje osób łączących ją z Aborygenem, by wytyczyć trasę szlakiem hoteli należących do sieci Mercure. Zwyciężczyni zakończy swoją podróż w Australii, gdzie spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung, zaś Mercure w ten sposób udowodni wszystkim jak mały jest nasz świat!

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *