Hotelarze z Łodzi, Krakowa i Warszawy najbardziej uprzejmymi w Polsce

Portal Hotel.Info przyjrzał się ocenom swoich sześciu milionów klientów dotyczących uprzejmości i uczynności personelu hotelowego. W Europie polscy hotelarze plasują się na miejscu szóstym, przy czym liderami są Łódź, Kraków i Warszawa. Ranking Top 5 miast w Polsce w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego* Wśród największych polskich miast zwłaszcza w Łodzi (8,59) i Krakowie (8,58) uprzejmość i uczynność personelu zostały przez gości docenione. Stolica otrzymała 8,47 pkt. i znalazła się na trzecim miejscu. Nawet zajmujący ostatnie miejsce Wrocław (8,36 pkt.) został pozytywnie oceniony pod kątem jakości obsługi. Tego nie zapewni żaden robot. Ranking Top 20 krajów europejskich w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego* Finlandia europejskim odpowiednikiem Japonii; Niemcy i Austria również w czołówce Finlandia uchodzi za kraj pełen uśmiechu – przynajmniej w przemyśle turystycznym. Finowie zachwycają swoich gości hotelowych uczynnością i zajmują pierwsze miejsce z oceną 8,62 na 10,0 możliwych punktów. Zaraz za nimi znajdują się niemieccy i austriaccy hotelarze: kolejno 8,59 i 8,57 pkt. Polscy hotelarze dzięki uzyskanemu wynikowi 8,52 pkt. plasują się na miejscu szóstym. Ralf Priemer, dyrektor generalny serwisu HOTEL INFO, nie jest zaskoczony rezultatami: „Już od wielu lat odnotowujemy znaczący wzrost pozytywnych ocen jakości obsługi”. Ten wzrost może być również efektem większej przejrzystości na rynku turystycznym, ponieważ dzięki serwisom rezerwacji takim jak  HOTEL INFO podróżujący mogą oceniać hotele na całym świecie oraz poznać opinie innych. Nawet państwa europejskie zajmujące dalsze miejsca, czyli Dania (7,98), Rosja (7,92) i Wielka Brytania (7,92), zostały ocenione pozytywnie. Wynik ten jednak nie jest szczególnie zachęcający dla podróżujących, którzy spodziewają się słynnej brytyjskiej gościnności. Londyn uzyskał 7,73 pkt. i tym samym znalazł się na ostatnim miejscu wśród stolic europejskich. Warszawa z kolei z wynikiem 8,47 pkt. przedstawia się jako bardziej przyjazne miasto i zajmuje miejsce 5. Na samym czele uplasował się Budapeszt (8,58 pkt.). * Goście hotelowi, którzy dokonali rezerwacji hotelu za pośrednictwem www.hotel.info, oceniają hotel po wyjeździe w skali punktowej (od 0 do 10). Poza takimi kryteriami, jak jakość pokoi i stosunek jakości do ceny, ocenie mogą podlegać także uprzejmość oraz kompetencje personelu hotelowego. Oceny są zaokrąglane do drugiego miejsca po przecinku.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *