Marta Kosk dyrektorem zarządzającym JM Hotel   PERSONALIA

Czterogwiazdkowy, 184 pokojowy JM Hotel z Warszawy od kilku miesięcy ma nową dyrektor zarządzającą. Została nią Marta Kosk, dotychczas związana z branżą bankową. Marta Kosk swoją dotychczasową karierę związała z bankiem Millenium, gdzie pracowała przez ostatnie pięć lat. Najpierw jako doradca klienta, a ostatnio starszy kierownik oddziału bankowego. W warszawskim hotelu jest odpowiedzialna między innymi za kompleksowe zarządzanie hotelem, nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych, planowanie i opracowywanie strategii jego rozwoju, czy koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów hotelu. Zlokalizowany przy ulicy Grzybowskiej JM Hotel (działający najpierw pod nazwą JM Aparthotel) został wybudowany w 2011 roku i mieści na górnych kondygnacjach 28 piętrowego budynku biurowego JM Tower. Inwestor początkowo planował, że cały budynek będzie biurowcem, jednak kryzys na rynku nieruchomościowym pokrzyżował te plany. Potem pojawiły się informacje, że w wieżowcu może działać hotel InterContinental, następnie usiłowano sprzedawać powierzchnie jako apartamenty mieszkalne. Ostatecznie od 2011 roku działa tu niezależny hotel. Jego właścicielem i operatorem jest powołana w tym celu spółka JM Hotels, należąca podobnie jak cały budynek do inwestora i dewelopera Jerzego Mendelki.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “Marta Kosk dyrektorem zarządzającym JM Hotel

  1. Człowiek z banku do hotelu?? Przecież tam nie wiedzą na czym polega obsługa klienta?? Jak widać kolejny pseudohotelarz na naszym rynku.

  2. Akurat w banku maja bardzo wysokie standardy, Bank Millennium zreszta z nich slynie, a dobra obsluga klienta to podstawa w bankowosci wiec mysle ze obsluga klienta nie jest Pani Marcie obca.

  3. Chyba dawno w banku nie byłeś Pracowniku 🙂 Standardy są wysokie, kiedy chcesz założyć konto, później banki już się nie starają jak Cię mają w garści. W hotelarstwie jest odwrotnie – walczymy aby klient powracał. Zresztą obsługa klienta to nie wszystko, kiedy bank wykazał się elastycznością, którą hotelarze na co dzień praktykują? Szkoda się rozwijać, Bank to nie Hotel i basta! Niedługo Dyrektor Oczyszczalni Ścieków będzie Dyrektorem Hotelu, bo tam przecież też mają Obsługę Klienta!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *