Hotel Brand Awards 2015

Firma Profitroom wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi  organizują konkurs Hotel Brand Awards 2015, który rozstrzygnięty będzie w trakcie targów Invest-Hotel 2015. Celem konkursu jest wyłonienie hoteli, które posiadają najlepszy marketing marki prezentowany w internecie, na podstawie określonych kryteriów i kategorii oraz w opinii wybranych przez organizatorów niezależnych ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. Na finalną oceną decydujący wpływ będzie mieć 200 przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji Hotel Marketing Conference organizowanej w ramach targów. Najlepsze hotele będą wyłonione w dziesięciu kategoriach: Spa, Boutique, Conference, Business, Family, Premium, Holiday Resorts, Medical, Historic  i Rising Star. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie  jest wypełnienie do 12 sierpnia elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.hotelawards.pl. W każdej z kategorii  po 30 obiektów hotelarskich nominują też poszczególni eksperci hotelarscy (w kategorii Rising Star, czyli hoteli uruchomionych w ciągu ostatnich trzech lat, obiekty nominuje redaktor naczelny „Hotelarza” Rafał Szubstarski). Lista nominowanych zostanie ogłoszona na stronie konkursu  do 24 sierpnia. W drugim etapie po dokonaniu analizy parametrycznej wybranych zostanie po 10 najwyżej ocenionych marek hoteli w każdej z kategorii. Lista TOP 10 ogłoszona zostanie do 14 września. Trzeci etap to plebiscyt wśród przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji Hotel Marketing Conference, organizowanej w dniach 22-23 września w Poznaniu podczas Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel. (znalezienie się w grupie 10 obiektów w ramach danej kategorii gwarantuje udział w konferencji). Oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej galu 23 września. Zwycięzcy każdej kategorii otrzymają tytuł Brand of The Year oraz statuetkę a hotele, które zajmują miejsca drugie i trzecie otrzymują tytuł Super Star Award oraz statuetkę. Więcej na stronie www.hotelawards.pl.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *