ADA Cosmetics złotym sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland

Firma ADA Cosmetics International, wiodący w Europie producent nowoczesnych kosmetyków hotelowych została złotym sponsorem największej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji dla kadry zarządzającej i właścicieli hoteli – Hotel&Tourism Trends Poland, która w tym roku odbędzie się w dniach 24-25 w Sofitel Warsaw Victoria. ADA Cosmetics posiada oddziały i przedstawicieli handlowych w ponad 50 krajach na 5 kontynentach. Dostarcza produkty do ponad 15.000 hoteli na całym świecie. Asortyment przygotowany specjalnie dla branży hotelarskiej, prezentuje najwyższą jakość i zapewnia receptury zgodne z duchem czasu. Eksperci firmy ADA mogą dostosować każdą linię kosmetyków do życzeń klienta i stworzyć w ten sposób oryginalną markę własną hotelu. Ofertę uzupełniają kosmetyki znanych na całym świecie kreatorów mody, nowoczesne systemy dozujące oraz praktyczne akcesoria. Produkcja „Made in Germany” opiera się na standardach jakości GMP i  ISO 9001:2008, a kolekcje kosmetyków posiadają certyfikaty: Ecarf, Fair Trade, Ecocert, Ecolabel, BiO, Green Globe, FSC. Działalność założonego w 1979r. przedsiębiorstwa opiera się na przywiązaniu do tradycji z jednej strony i na trosce o środowisko i zrównoważony rozwój z drugiej strony. Konferencja Hotel&Tourism Trends Poland to jest największe tego typu wydarzenie dla hotelarzy w naszej części Europy. Ubiegłoroczna edycja konferencji zgromadziła ponad 300 uczestników, 74 moderatorów i panelistów z 15 krajów, odbyło się 19. sesji tematycznych, a sponsorami było 30 wiodących firm oferujących swoje produkty i usługi branży hotelowej. W konferencji uczestniczą właściciele i kadra zarządzająca sieci hotelowych, hoteli niezależnych, deweloperów, banków i funduszy inwestycyjnych. Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala podczas której ogłaszani są zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku.  Sponsorami strategicznymi tegorocznej edycji Hotel&Tourism Trends są firmy Samsung i Orbis, a Patronami Honorowymi - Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC i Polska Organizacja Turystyczna.  Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *