Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową

Sieć Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji. Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015). Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami – powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales. Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy – dodała Dowling. Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.: - nowatorską porównywarkę hoteli Best Western, - ulepszone funkcje selekcji, które opierają się na całościowej ocenie, udogodnieniach oferowanych przez poszczególne obiekty itp., - mapę atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli, - poprawioną stronę graficzną strony, uwzględniającą większą liczbę zdjęć i zachęcającą użytkowników do wchodzenia w interakcje i zapoznawanie się z przekazem, - integrację strony z programem lojalnościowym Best Western Rewards®. Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym – powiedział Greg Adams, vice president of business technology and  eCommerce.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *