Rusza 8. edycja kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie

POD PATRONATEM HOTELARZA Hotele Przyjazne Rodzinie to miejsca, gdzie dziecko jest VIP-em. Właśnie rusza 8. edycja ogólnopolskiej kampanii, która certyfikuje hotele gwarantujące komfortowy i bezpieczny wypoczynek rodzinom z dziećmi, a także kobietom w ciąży. Nowością w tej edycji będzie m.in. konkurs na Szefa Kuchni HPR, promujący zdrowe żywienie dzieci oraz możliwość rezerwacji hotelu poprzez stronę www.rodzinawhotelu.pl. Certyfikaty HPR pomagają dokonać wyboru zapracowanym rodzicom, którzy chcą wygodnie i przyjemnie spędzić czas z pociechami w sprawdzonych miejscach. Od 2008 roku kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, jako pierwsza i jedyna tego typu inicjatywa, przyczynia się do poprawy jakości obsługi gości hotelowych i wygody samego podróżowania. Właśnie ruszyła nowa, już ósma edycja, a kandydatów do konkursu można zgłaszać poprzez stronę www.rodzinawhotelu.pl. - Już dziś każdy hotel w Polsce może zgłosić się do konkursu HPR. Jednak o tym, czy spełni on warunki, pomyślnie przejdzie audyt i otrzyma certyfikat HPR, dowiemy się we wrześniu 2016 roku - mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Nowości w VIII edycji kampanii HPR Najnowszą edycję projektu 2015/2016 wyróżni konkurs na Szefa Kuchni HPR oraz konkurs na najlepsze menu dla dzieci. - Chcemy, by wspólne posiłki w hotelach były dla rodzin okazją do dobrej, integrującej zabawy oraz inspiracją dla rodziców na temat zdrowego żywienia – wyjaśnia Violetta Hamerska. Kampanię zakończy wydanie „Przewodnika po najlepszych Hotelach Przyjaznych Rodzinie 2017”, w którym rodzice znajdą wiele wskazówek na udany urlop, a także przegląd najbardziej przyjaznych obiektów. Kolejną nowością 8. edycji będzie możliwość rezerwacji wybranych hoteli on line. Wystarczy wejść na stronę www.rodzinawhotelu.pl, znaleźć odpowiedni obiekt dla siebie i od razu można dokonać rezerwacji. – Warto podkreślić, że jako organizator kampanii HPR, nie pobieramy żadnych prowizji, ani od rodziców, ani od hoteli. Chcemy promować obiekty przyjazne dzieciom. To jest nasz nadrzędny cel, który konsekwentnie realizujemy – dodaje Violetta Hamerska. Kampania doceniona przez branżę hotelarską Innowacyjność projektu HPR doceniają także eksperci z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, która zrzesza hotele w całym kraju. – Warto podkreślić skalę tego przedsięwzięcia oraz rzetelną organizację kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Dzięki niej Polska znalazła się na czele Europy, ponieważ jako jedyni tak profesjonalnie oceniamy hotele dla rodzin z dziećmi – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. Do tej pory prestiżowe certyfikaty HPR otrzymały 523 obiekty. Hotele posiadające certyfikat gwarantują rodzinom z dziećmi odpowiednie wyposażenie – przestronne pokoje, dziecięce łóżeczka, krzesełka czy przewijaki. Dbają również o zapewnienie najmłodszym różnorodnych animacji, zajęć sportowych czy edukacyjnych, a także oferują w restauracjach hotelowych menu skomponowane specjalnie z myślą o maluchach. Jednak najważniejszy element w procesie certyfikacji stanowi jakość obsługi.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *