Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza

W czwartek 18 lutego w warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone budowaniu i zarządzaniu efektywnym działem sprzedaży w hotelu. Podczas szkoleń Akademii uczestnicy – głównie właściciele i kadra zarządzająca hoteli z całej Polski, nie tylko podnoszą swoje kompetencje, ale mają również okazję poznać metody stosowane przez inne obiekty i menadżerów pracujących w różnych typach hoteli. Tym razem swój punkt widzenia zaprezentowali przedstawiciele hotelu wypoczynkowego (Radosław Altheim, dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu Grand Tiffi w Iławie), oraz miejskiego (Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna czterogwiazdkowego, 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie z Warszawy). Podczas części przedpołudniowej Radosław Altheim omówił zagadnienia związane z metodami rekrutacji, weryfikowania kompetencji i selekcji kandydatów do pracy, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji. Elżbieta Nitsze przedstawiła z kolei planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży w zależności od obiektu, metody raportowania i kontroli, a także najskuteczniejsze metody motywacyjne i systemy prowizyjne. Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny, jak i użyteczność szkolenia. Na kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza zapraszamy już 3 marca do Krakowa, gdzie odbędzie się szkolenie „Zyskowna gastronomia hotelowa”. Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *