Marriott Warszawa wśród 14 hoteli European Convention Network

Sieć Marriott International stworzyła komórkę European Convention Network skupiającą swoje hotele, które oferują minimum 350 pokoi i 2,5 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej. W elitarnym gronie 14 obiektów spełniających te kryteria znalazł się Marriott Warszawa. Powołanie ECN ma na celu zapewnienie efektywnej kosztowo, kompleksowej obsługi organizatorom dużych, powtarzających się wydarzeń w Europie. 14 obiektów działających w ramach ECN pod pięcioma markami: JW Marriott, Marriott Hotels, Renaissance Hotels, AC Hotels by Marriott i Autograph Collection zlokalizowanych jest w Londynie, Paryżu, Moskwie, Berlinie, Monachium, Frankfurcie, Rzymie, Madrycie, Barcelonie, Kopenhadze, Budapeszcie, Bukareszcie i Baku. Każde miejsce może zorganizować wydarzenie na co najmniej 1,5 tys. osób. Warszawski Marriott dysponuje 523 pokojami i 2,6 tys. mkw. powierzchni konferencyjnej z 21 salami, z których największa ma 590 mkw. European Convention Network wzorowana jest na podobnej komórce w USA Marriott International Convention and Resort Network, która działa od 25 lat. ECN ma zapewniać indywidualne podejście do rezerwacji, oferując doradztwo i szeroki wybór rozwiązań, jak również nowy sposób obsługi dużych, regularnych spotkań, aby przyspieszyć i uprościć proces rezerwacji. – Klienci, z którymi rozmawialiśmy uczulali nas, że zależy im na oszczędzeniu czasu podczas planowania dużych, rocznych lub półrocznych spotkań w różnych miastach oraz chcieliby regualnie pracować z jedną, konkretną osobą, która rozumie ich potrzeby i specyfikę biznesu. Jednocześnie zaznaczyli, że nie chcą kontaktować się indywidualnie z każdym hotelem wyjaśniając metody pracy, ale zależy im na jedym kontakcie, który zna ich potrzeby i sposoby działania oraz sprawnie poradzi sobie z całą dokumentację związaną z umową – tłumaczy stworzenia European Convention Network Pauline Bronkhorst, która została szefową tej organizacji. – Wprowadzenie European Convention Network skupia potencjał spotkań oraz przedstawia możliwości organizacji wydarzeń w ramach sieci Marriott International w Europie. Dzięki temu cały proces jest bardziej uproszczony, a indywidualne podejście wpływa na to, że każde spotkanie jest traktowane z najwyższą starannością. Po każdym wydarzeniu, zespół ECN przeprowadza przegląd, który podsumowuje najważniejsze wnioski, zmierzające do wzmocnienia całego procesu przed kolejnym wydarzeniem, działając jako łącznik między oragnizatorami spotkań, koordynatorami eventów oraz dyrektorami generalnymi hoteli.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *