Akademia Hotelarza w Gdańsku

W czwartek 2 czerwca odbyło się szóste już w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W gdańskim hotelu Scandic kilkunastu uczestników z całej Polski podnosiło swoje kompetencje z zakresu „Zarządzania sprzedażą i reputacją w Internecie” Szkolenie, którego program został opracowany we współpracy ze specjalistami z formy Profitroom koncentrowało się na zagadnieniach związanych z planowaniem i wdrażaniem strategii obecności hotelu w Internecie. Prowadząca szkolenie Karolina Antonowicz, Customer Success Director w Profitroom omówiła szczegółowo elementy wpływające na skuteczność strategii sprzedaży, najefektyczniejsze kanały sprzedażowe, czy techniki zwiększania sprzedaży. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie. Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już za tydzień do Warszawy. Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *