Tork Raport trendów biurowych 2016. Nowy raport o trendach: higiena odgrywa decydującą rolę w zmieniającym się biurowym środowisku pracy

Firmy dążą do zdrowszych, bardziej inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań, aby spełniać coraz większe oczekiwania pracowników. Zmieniające się podejście firm oznacza, że także zarządcy obiektów oraz firmy sprzątające muszą przeanalizować swoje dotychczasowe podejście do higieny w biurach. Siłą napędową tych zmian są obszary miejskie o dużym zagęszczeniu ludności oraz wysoka różnorodność firm i miejsc pracy. Aby zrozumieć zmiany w środowisku biurowym oraz ich wpływ na higienę i zarządzanie obiektami, Tork opracował Raport trendów biurowych.  Biuro przyszłości – inteligentne, świadome i elastyczne Raport powstał w oparciu o rozmowy z ekspertami ds. planowania powierzchni biur oraz kierownikami obiektów, a także ankietę pracowników biurowych z 17 dużych miast (m.in. Nowego Jorku, Szanghaju i Londynu). Raport zidentyfikował trzy trendy: coraz większą inteligencję, świadomość oraz elastyczność biur. Pracownicy mają coraz bogatszą wiedzę i oczekują więcej od swoich miejsc pracy. Łączność oraz nowe, elastyczne sposoby organizacji miejsca pracy umożliwiają rozwój w tej dziedzinie. „Biura przeszły – i wciąż przechodzą – duże zmiany: od boksów po przestrzeń dedykowaną konkretnym działaniom. Zrozumienie kierunku tych zmian jest kluczem do zaoferowania rozwiązań, które spełnią potrzeby biur w niedalekiej przyszłości”, mówi Jenny Logenius, Global Brand Innovation Manager w SCA. Nadchodzące szanse Pracownicy oczekują namacalnych usprawnień, wywierając tym samym presję na pracodawców i obsługę budynków. Kierownicy rozumieją te oczekiwania i sami także pragną zapewniać zdrowe, zrównoważone i atrakcyjne środowiska pracy. Trend ten oznacza nowe szanse dla zarządców budynków oraz firm sprzątających.  Ciekawostka 4 na 10 pracowników zauważa puste dozowniki mydła i papieru toaletowego oraz twierdzi, że toalety nie zostały starannie wyczyszczone 56% respondentów uważa, że przestrzega zasad higieny bardziej niż większość osób zatrudnionych w ich biurze 65% pracowników biurowych przyznaje, że układ przestrzeni biura wpływa na relacje między pracownikami

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *