Akademia Hotelarza w Krakowie

We wtorek 20 września odbyło się dziewiąte w tym roku i drugie po wakacjach spotkanie hotelarzy w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem w krakowskim hotelu andel’s uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu „Budowania strategii sprzedażowych w hotelarstwie”. Nie ma skutecznej sprzedaży bez zrozumienia swojej pozycji rynkowej i ustalenia długo i krótkofalowego planu działania w stosunku do optymalnie dobranych grup klientów. Ustalenie mierników realizacji celów i ich weryfikacja umożliwiają korektę planu tak aby sprzedaż była zawsze najbardziej efektywna. Dlatego tak ważne jest poznanie procesu budowania skutecznej strategii sprzedażowej. Tego dotyczyło właśnie szkolenie prowadzone przez Wojciecha Liszkę, założyciela firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i jego praktyczny aspekt, podkreślając korzyści wynikające z przepracowania case’ów z własnych hoteli i tym samym pomysłów na konkretne rozwiązania dla swojego biznesu. Sponsorem szkolenia była firma Żywiec Zdrój. Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, poświęcone Efektywnej organizacji pracy hotelu zapraszamy już I dnia targów World Hotel, 12 października w Warszawie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *