Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Akademia Hotelarza w Krakowie

Akademia Hotelarza w Krakowie


We wtorek 20 września odbyło się dziewiąte w tym roku i drugie po wakacjach spotkanie hotelarzy w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem w krakowskim hotelu andel’s uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu „Budowania strategii sprzedażowych w hotelarstwie”.



Nie ma skutecznej sprzedaży bez zrozumienia swojej pozycji rynkowej i ustalenia długo i krótkofalowego planu działania w stosunku do optymalnie dobranych grup klientów. Ustalenie mierników realizacji celów i ich weryfikacja umożliwiają korektę planu tak aby sprzedaż była zawsze najbardziej efektywna. Dlatego tak ważne jest poznanie procesu budowania skutecznej strategii sprzedażowej.

Tego dotyczyło właśnie szkolenie prowadzone przez Wojciecha Liszkę, założyciela firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie.



Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i jego praktyczny aspekt, podkreślając korzyści wynikające z przepracowania case’ów z własnych hoteli i tym samym pomysłów na konkretne rozwiązania dla swojego biznesu.

Sponsorem szkolenia była firma Żywiec Zdrój.

Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, poświęcone Efektywnej organizacji pracy hotelu zapraszamy już I dnia targów World Hotel, 12 października w Warszawie.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA