Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » NASZE SZKOLENIA, POLECAMY (2) » Procedury operacyjne w Akademii Hotelarza

Procedury operacyjne w Akademii Hotelarza


We wtorek w warszawskim hotelu Courtyard Marriott odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem szkolenia prowadzonego przez Anetę Stępkowską były „Procedury operacyjne w hotelarstwie”.



Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.



Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu Courtyard Marriott w Warszawie omówiła zagadnienia związane m.in. z zmapowaniem działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi, procedurami operacyjnymi i ich podziałem na dziedziny, rodzajami i przykładami procedur w podziale na dziedziny, oraz znaczeniem procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym.

W zgodnej ocenie uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a użyteczność przekazanej wiedzy i stopień realizacji programu uzyskał w poszkoleniowych ankietach ocenę 5,8 pkt. w 6-stopniowej skali.

Pełen harmonogram szkoleń Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Bezpłatny newsletter
Najnowsze informacje
2017-01-17 Pierwszy etap prac budowlanych Deo Plaza z 374-pokojowym hotelem zakończony
2017-01-17 Elektroniczne gazety w hotelach Scandic
2017-01-17 W Lublinie powstanie kolejny hotel
2017-01-15 Wzrost przychodów Profitroom o 52% – podsumowanie roku 2016
2017-01-13 IBB otwiera hotel na Malcie
2017-01-12 Przylotniskowy Hilton w Balicach wzmacnia marketing
więcej...

Na piszemy:

Get Adobe Flash player



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA