Organizacja działu sprzedaży hotelu

W czwartek 20 października w warszawskim hotelu Courtyard Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania prowadzonego przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels była organizacja działu sprzedaży hotelu. Podczas pierwszej części spotkania omówione zostały zagadnienia związane z tym jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży oraz działań marketingowych i promocyjnych, oraz z głównymi zasadami premiowania w hotelarstwie - konstruowaniem planów sprzedażowych i ich indywidualnego rozdziału. Tematem części popołudniowej były rodzaje systemów prowizyjnych, oraz jak stworzyć skuteczny dział sprzedaży i marketingu. W zgodnej ocenie uczestników zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przedstawionej wiedzy stały na najwyższym poziomie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *