Nasza oferta franczyzowa skierowana jest do obiektów z infrastrukturą noclegową minimum 50 pokoi w standardzie 3 i 4-gwiazdek, zlokalizowanych w centrach miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Hotele te muszą też dysponować co najmniej jedną salą konferencyjną i śniadaniową oraz jedną salą restauracją – mówi Agnieszka Bucka, dyrektor odpowiedzialna za rozwój franczyzy w sieci Qubus Hotel.
Po podpisaniu umowy z siecią nowy obiekt uzyska licencję na posługiwanie się marką Qubus i dostęp do hotelarskiego „know how”.
Na koniec września tego roku w Polsce działało 27 polskich sieci hotelowych, które oferowały łącznie 157 hoteli z ponad 17,5 tys. pokoi hotelowych oraz 14 międzynarodowych sieci hotelowych ze 173 hotelami i 27,5 tys. pokoi hotelowych. Sieć Qubus zarządza obecnie na terenie naszego kraju 13 biznesowymi hotelami kategorii 3 i 4-gwiazdek.
- W naszej sieci koncentrujemy się na bezprowizyjnych kanałach sprzedaży, staramy się optymalnie wykorzystać potencjał naszej strony domowej, korzystając m.in. z nowego systemu Upper 6. Franczyzobiorcom pomożemy dotrzeć do globalnych internetowych systemów rezerwacyjnych (GDS) oraz do Travel Agentów. Dział sprzedaży internetowej zadba też o to, aby oferta cenowa na takich portalach jak Booking.com, czy HRS była konkurencyjna w porównaniu do innych obiektów hotelowych. – mówi Agnieszka Bucka.
Poza marką i rozpoznawalnością, sieci hotelowe dają także franczyzobiorcy wsparcie w zakresie zarządzania obiektem.
- Centrala Qubus Hotel zarządza w tej chwili 13 obiektami. W związku z tym funkcjonują u nas takie działy jak: prawny, księgowy, administracyjny, operacyjny, IT, marketingu i sprzedaży oraz dział zasobów ludzkich. Wszystkie te piony będą do dyspozycji hoteli, które zdecydują się na zaproponowane przez nas rozwiązanie franczyzowe – mówi Agnieszka Bucka.
Franczyzobiorcy mogą też liczyć na specjalne ceny zamawianych sieciowo mediów, produktów hotelowych czy artykułów spożywczych.
Komentarze