Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Kalendarz – Go Smarten Yes Chef 2017

Kalendarz – Go Smarten Yes Chef 2017

Na rynek HoReCa trafiło drugie wydanie Kalendarza Smarten z Szefami kuchni i cukierni. Po sukcesie zeszłorocznej edycji pomysłodawcy projektu nie mogli zaprzestać działania, dlatego i w tym roku wydali nietuzinkowy kalendarz - Go Smarten Yes Chef 2017! Pierwsza publikacja odbiła się szerokim echem. Ponad 20 znakomitych szefów zagościło w niejednym hotelu, restauracji i firmie a nawet w prywatnym domu, właśnie na kartach kalendarza Smarten.

W tym roku do projektu zostało zaproszonych 25 szefów kuchni i cukierni, wśród których znaleźli się: Bożena Sikoń, Agata Wojda, Jerzy Pasikowski, Stefan Birek, Dariusz Struciński, Tomasz Jakubiak, Paweł Małecki, Tomasz Purol, Jarek Walczyk, Sebastian Olma, Ernest Jagodziński, Rafał Targosz, Paweł Mieszała, Jarek Uściński, Łukasz Konik, Tomasz Dziura, Dawid Łagowski, Andrzej Jakomulski, Bartosz Budnik, Adrian Budziński, Robert Skubisz, Marcin Szwak, Maciej Rosiński oraz Artur Kuchnia i Mateusz Bogdański. Połączono młodość z długoletnim doświadczeniem i niekwestionowanymi autorytetami polskiej gastronomii.

Ideą kalendarza Go Smarten Yes Chef są czarno-białe zdjęcia szefów okraszone kolorowymi elementami kulinarnymi. Każda karta to inna historia opowiedziana przez jej poszczególnych bohaterów. Dodatkowym elementem umieszczonym w tegorocznej edycji kalendarza są ważniejsze daty wydarzeń gastronomicznych, które będą miały miejsce w nadchodzącym roku. Wśród nich: targi, konkursy i tematyczne święta w poszczególnych dniach, które z pewnością będą pomocne przy planowaniu aktywności związanych z danym wydarzeniem kulinarnym.
Kalendarz nie jest produktem komercyjnym, trafi do szkół gastronomicznych, szefów kuchni, restauracji, hoteli oraz naszych Partnerów w całej Polsce. Część nakładu zostanie przeznaczona do licytacji, a zebrane pieniądze wykorzystane zostaną w różnych akcjach charytatywnych, jak 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, SOS Wioski Dziecięce i inne pojedyncze akcje na rzecz najbardziej potrzebujących.

Pomysł na kalendarz z szefami w roli głównej nie jest przypadkowy. Od kilkunastu lat Agencja Smarten związana jest ze środowiskiem szeroko pojętej gastronomii. Specjalizuje się w promocji i zarządzaniu wizerunkiem szefów kuchni i cukierni, wydarzeń gastronomicznych, konferencji i targów branżowych, konkursów kulinarnych jak i firm oraz produktów z sektora HoReca.
Kalendarz Smarten jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju przede wszystkim ze względu na osoby, które wzięły udział w projekcie jak również jego ciekawe, niekonwencjonalne wydanie. Jest również swojego rodzaju podziękowaniem dla Szefów za ich codzienną, niełatwą pracę i pokazaniem, że to co robią jest ważne i smaczne, nie tylko w wymiarze jedzenia.
Partnerami kalendarza są: Bosch, Chef, Badoit, Evian, Lazur, Koral, Jeven, Fine Dine, Lesaffre, Philipiak, Gastro Magic Service, Convotherm i Cheman.

Aut.
SmartenPR www.smartenpr.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA