Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


banner diversey
HOTELARZ » POLECAMY (1) » Agata Szparaga Recepcjonistą Roku 2016

Agata Szparaga Recepcjonistą Roku 2016


POD PATRONATEM HOTELARZA

Agata Szparaga z hotelu Sofitel Victoria Warszawa została wybrana „Recepcjonistą Roku 2016” podczas drugiego zjazdu A.I.C.R. Polska – polskiej sekcji międzynarodowego stowarzyszenia kierowników recepcji i zastępców dyrektorów hoteli luksusowych. Agata będzie reprezentować nasz kraj w konkursie The David Campbell Trophy, który odbędzie się w Paryżu w lutym przyszłego roku.



 

Zwyciężczyni konkursu Agata Szparaga (pierwsza z l.)


Agata ukończyła studia na warszawskim AWF-ie oraz Universidad de Malaga w Hiszpanii. Biegle posługuje się językiem angielskim oraz hiszpańskim. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w wieku lat 19 m.in. jako stażystka w Polskiej Organizacji Turystycznej, a także jako pracownik sieci hoteli DeSilva. W listopadzie 2015 roku podjęła pracę na stanowisku recepcjonistki w hotelu Sofitel Warsaw Victoria należącym Grupy Orbis. Jej zaangażowanie w obowiązki, wysokie standardy obsługi, przyjazne usposobienie oraz codzienny entuzjazm w pracy to kluczowe elementy, które zadecydowały o partycypacji w konkursie.

Do rywalizacji o miano „Recepcjonisty Roku” przystąpiło 16 recepcjonistów z całej Polski, z hoteli 4- i 5- gwiazdkowych. Konkurs składał się z części teoretycznej podczas której kandydaci musieli rozwiązać test, jak i praktycznej podczas której odgrywano scenki i prawidłowość reakcji na nietypowe sytuacje, jakie mogą zdarzyć się na co dzień w pracy recepcjonisty.

Jury zwracało uwagę na prezencję, język jakim posługiwał się recepcjonista, interpretacje scenariusza, rozwiązywanie wyzwań, umiejętności budowania relacji z gościem jak i predyspozycji sprzedażowych.
Kolejne miejsca zajęły Paulina Wydra z warszawskiego hotelu Bristol a Luxury Collection i Khrystyna Kuts z Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw. Jury zdecydowało także o przyznaniu nagrody dodatkowej, którą otrzymał Francesco Croce z warszawskiego hotelu Marriott.

Na Świecie AICR ma już ponad 50 letnią tradycję, a zapoczątkowali je kierownicy recepcji prestiżowych hoteli we Francji w regionie Cote d’Azur. Dziś stowarzyszenie posiada 18 sekcji w 17 krajach. Jego celem jest zgrupowanie osób o podobnych poglądach, którzy wspólnie wierzą w pobudzenie ducha prawdziwej gościnności i przyjaźni hotelarzy na całym świecie. AICR to platforma wymiany doświadczeń osób, które dzięki swojej pasji i zaangażowaniu świadczą serwis najwyższej jakości w najlepszych hotelach na świecie. Podczas spotkań danych sekcji jak i na kongresie rocznym dzielą się miedzy sobą doświadczeniami i najlepszymi praktykami, jak również szkolą swoje umiejętności podczas warsztatów prowadzonych przez najlepszych specjalistów.

Agata będzie reprezentowała Polskę na międzynarodowym konkursie recepcjonistów – The David Campbell Trophy w przyszłym roku, w Paryżu. Konkurs organizowany jest przez AICR International a jego uczestnikami będą zwycięzcy konkursów na najlepszego recepcjonistę organizowanych przez każda z 18 sekcji AICR na świecie. Poziom reprezentowany podczas konkursu AICR International stoi na bardzo wysokim poziomie, aczkolwiek jesteśmy pewni, że Agata nas nie zawiedzie i dostanie się co najmniej do pierwszej trojki – mówi Marcin Gałązka, prezes stowarzyszenia.

W wielu krajach, gdzie konkursy David Campbell Trophy odbywają się od wielu lat, wydarzenie to ma bardzo dużą rangę i przyciąga młodych, uzdolnionych recepcjonistów, którzy chcą rozwijać się w branży i reprezentować swój kraj na międzynarodowym konkursie mającym miejsce podczas corocznego międzynarodowego zjazdu AICR. W Polsce konkurs odbył się pierwszy raz ale nie ostatni, kolejne konkursy już w następnych latach. Podczas niedzielnego podsumowania zjazdu, członkowie jednogłośnie ustalili wstępny termin konkursu na listopad 2017 roku.

Przyszloroczne spotkania Stowarzyszenia sa ustalone na cztery kwartaly roku 2017, a mianowicie – 2 spotkania w pierwszym i trzecim kwartale w Warszawie, jedno w drugim kwartale w Sloneczny Zdroj Hotel Medical Spa & Welness w miejscowości Busko Zdroj oraz w ostatnim kwartale w hotelu Mera Spa Hotel w Sopocie, gdzie również odbędzie się konkurs na najlepszego recepcjoniste Polski Roku 2017.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Bezpłatny newsletter
Najnowsze informacje
2017-04-21 Hakerzy wykradli dane klientów IHG
2017-04-21 Orange obniża cenę za kompleks kamienic w Gdańsku
2017-04-20 Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa
2017-04-20 Rusza budowa ogromnego Parku Wodnego pod Warszawą
2017-04-18 Moderna otworzy kolejny hotel w Trójmieście
2017-04-13 Wnętrza gdańskiego hotelu Number One
więcej...

Na piszemy:

Get Adobe Flash player



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA