Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


banner diversey
HOTELARZ » POLECAMY (1) » Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu

Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu


Orbis podpisał przedwstępną umowę na sprzedaż hoteli Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort z indywidualnym inwestorem za łączną sumę 26,5 mln zł. Jednocześnie zawarte zostały długoterminowe umowy franczyzy, na podstawie których hotele będą kontynuowały działalności pod marką Mercure.



3-gwiazdkowy hotel Mercure Karpacz Resort otwarty został w 1976 roku jako Orbis Skalny, a pod markę Mercure wszedł w 2009 roku. Posiada 148 pokoi, cztery sale konferencyjne, restaurację, cocktail bar i centrum SPA & fitness z basenem, jacuzzi i sauną. 3-gwiazdkowy Mercure Jelenia Góra otwarty został w 1989 roku, dysponuje 188 pokojami, dziewięcioma salami konferencyjnymi, restauracją Winestone i lobby barem oraz centrum rekreacji z basenem, jacuzzi i sauną. Transakcja, która sfinalizowana ma zostać do końca marca, jest zgodna ze strategią Orbisu, mającą na celu koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu. Zgodnie z tą strategią Orbis pozbywa się w Polsce hoteli poza siedmioma największymi aglomeracjami, przechodząc na umowy franczyzowe. W ubiegłym roku sprzedano hotele Mercure w Mrągowie, Opolu i Częstochowie oraz ibis w Częstochowie, a w 2015 roku Mercure w Lublinie i Zamościu. Poza największymi aglomeracjami na własność posiada jeszcze pięć hoteli: Mercure w Toruniu i Cieszynie, ibis w Kielcach, ibis Budget w Toruniu oraz ibis Styles w Bielsku Białej.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Bezpłatny newsletter
Najnowsze informacje
2017-04-21 Hakerzy wykradli dane klientów IHG
2017-04-21 Orange obniża cenę za kompleks kamienic w Gdańsku
2017-04-20 Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa
2017-04-20 Rusza budowa ogromnego Parku Wodnego pod Warszawą
2017-04-18 Moderna otworzy kolejny hotel w Trójmieście
2017-04-13 Wnętrza gdańskiego hotelu Number One
więcej...

Na piszemy:

Get Adobe Flash player



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA