Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu

Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu


Orbis podpisał przedwstępną umowę na sprzedaż hoteli Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort z indywidualnym inwestorem za łączną sumę 26,5 mln zł. Jednocześnie zawarte zostały długoterminowe umowy franczyzy, na podstawie których hotele będą kontynuowały działalności pod marką Mercure.



3-gwiazdkowy hotel Mercure Karpacz Resort otwarty został w 1976 roku jako Orbis Skalny, a pod markę Mercure wszedł w 2009 roku. Posiada 148 pokoi, cztery sale konferencyjne, restaurację, cocktail bar i centrum SPA & fitness z basenem, jacuzzi i sauną. 3-gwiazdkowy Mercure Jelenia Góra otwarty został w 1989 roku, dysponuje 188 pokojami, dziewięcioma salami konferencyjnymi, restauracją Winestone i lobby barem oraz centrum rekreacji z basenem, jacuzzi i sauną. Transakcja, która sfinalizowana ma zostać do końca marca, jest zgodna ze strategią Orbisu, mającą na celu koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu. Zgodnie z tą strategią Orbis pozbywa się w Polsce hoteli poza siedmioma największymi aglomeracjami, przechodząc na umowy franczyzowe. W ubiegłym roku sprzedano hotele Mercure w Mrągowie, Opolu i Częstochowie oraz ibis w Częstochowie, a w 2015 roku Mercure w Lublinie i Zamościu. Poza największymi aglomeracjami na własność posiada jeszcze pięć hoteli: Mercure w Toruniu i Cieszynie, ibis w Kielcach, ibis Budget w Toruniu oraz ibis Styles w Bielsku Białej.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

400 prac polskich artystów we wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie

W pierwszym kwartale przyszłego roku pierwszych gości przyjmie długo oczekiwany Raffles Europejski w Warszawie. Hotel odda do dyspozycji gości 106 pokoi i apartamentów, SPA, centrum (...)

Qubus z nowym hotelem w Katowicach?

Spółka Qubus Hotel System  uzyskała decyzję o rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowo-biurowego w Katowicach na hotel, który miałby powstać w biurowcu na rogu (...)

Jan Wróblewski podczas Hotel Trends Poland&CEE

Jan Wróblewski, współzałożyciel i współwłaściciel rodzinnego holdingu Zdrojowa Invest & Hotels z Kołobrzegu, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki (...)

Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Płauszewską-Dekę, która zajmowała to stanowisko od (...)

Anna Gasińska – dyrektor hoteli Kossak i Senacki w Krakowie – w panelu dyrektorów podczas konferencji Hotel Trends

Anna Gasińska, Hotelarz Roku 2016 w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego, weźmie udział w panelu „Dyrektorzy generalni o polskim rynku hotelarskim” podczas konferencji Hotel Trends (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA