Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Marriott Everest Run – bieg na szczyt Mount Everest i jeszcze wyżej w szlachetnym celu

Marriott Everest Run – bieg na szczyt Mount Everest i jeszcze wyżej w szlachetnym celu


18 lutego o godzinie 9.00 ruszy trzecia edycja Marriott Everest Run (MER) – 24-godzinnego biegu po schodach warszawskiego hotelu Marriott. Zawodnicy mają szansę na zdobycie Mount Everestu w sercu Warszawy – wystarczy pokonać łącznie 2730 pięter, wbiegając 65 razy na 42. piętro hotelu. Podczas tegorocznego MER odbędzie się inauguracja kampanii społecznej „Nasz Everest” budującej świadomość o rzadkiej chorobie Pompego


Marriott Everest Run to bieg po schodach, który trwa 24 godziny. W tegorocznej, trzeciej edycji uczestniczyć będzie ponad dwustu zawodników, którzy spróbują sprawdzić granice swojej wytrzymałości i. W biegu udział wezmą m.in. himalaista Jarosław Gawrysiak i Miłka Raulin, autorka projektu Siła Marzeń - Korona Ziemi. Oboje MER traktują jako formę przygotowań do zdobycia Mount Everestu. Podczas biegu himalaiści będą także ambasadorami rozpoczynającej się kampanii „Nasz Everest”. Wszyscy uczestnicy MER zostaną zaproszeni do wsparcia osób z przewlekłą chorobą Pompego, którzy każdego dnia, tak jak zawodnicy podczas biegu po schodach, zmagają się z problemami oddechowymi, wyjątkowym zmęczeniem oraz słabnącymi mięśniami kończyn.

W Marriott Everest Run trzeba w wyznaczonym limicie czasu osiągnąć dowolnie wyznaczony sobie cel. Nie trzeba od zdobywać Mount Everestu, można zdobyć Łysicę, wbiegając pięć razy, albo Kasprowy Wierch – piętnastu wejść. W tym roku po raz pierwszy wystartują sztafety – czteroosobowe zespoły, w których skład będzie wchodziła co najmniej jedna kobieta. – W zeszłorocznym Marriott Everest Run 63 osoby zaliczyły szczyt Mount Everest.  27 osób minęło wierzchołek najwyższej góry świata i zawędrowało jeszcze wyżej, osiągając wysokość ponad 9 tysięcy metrów. Z każdym rokiem bieg cieszy się coraz większą popularnością. Przybywa zawodników, a miejsca rozchodzą się w ciągu kilku pierwszych godzin od uruchomienia rejestracji. W poprzedniej edycji największą liczbę wejść zaliczył Robert Michalski – wbiegł na szczyt hotelu Marriott 104 razy. Trzymamy kciuki za pobicie tego rekordu! – mówi Marta Tittenbrun, koordynator imprezy Marriott Everest Run. Więcej informacji na temat Marriott Everest Run odnaleźć można na stronie internetowej www.everestrun.pl oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/BiegiNaEverest
Jak podkreśla Maciej Ptasiński – prezes Stowarzyszenia Pacjentów z Chorobą Pompego – problemem, z którym wciąż zmagają się pacjenci jest niska świadomość społeczna na temat istnienia choroby i jej objawów. Późna postać choroby Pompego swoimi objawami może przypominać np. dystrofie mięśniowe obręczowo-kończynowe, zapalenie wielomięśniowe, a nawet rdzeniowy zanik mięśni. Niejednoznaczne objawy choroby sprawiają, że diagnoza może trwać nawet 8 lat, co obniża szanse pacjentów na szybkie podjęcie leczenia oraz na prowadzenie aktywnego życia. Kampania „Nasz Everest” ma to zmienić. Projekt ma być także źródłem wsparcia i motywacji dla zdiagnozowanych pacjentów, których w Polsce jest obecnie około 30. Więcej informacji na temat kampanii „Nasz Everest” oraz choroby Pompego odnaleźć można na stronie internetowej www.chorobyspichrzeniowe.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA