Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa

Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa


Specjaliści z Hotels.com przeanalizowali 148 milionów komentarzy z ponad 5 milionów zweryfikowanych opinii przesłanych przez gości na temat setek tysięcy hoteli na całym świecie.  Na ich podstawie doszli do wniosku, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż elegancko podane śniadanie czy luksusowy basen.

25 milionów opinii gości na stronie Hotels.com umożliwiło zebranie danych z 2016 roku i stworzenie odpowiedniego wzoru matematycznego na idealny pobyt.

P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z Hotelu

Gdzie:

P = jak przyjazny jest personel

Cz = czystość pokoju

Ł = jak wygodne jest łóżko

C = rozsądna cena

S = spokój i cisza w pokoju

B = basen

Ś = śniadanie w cenie

D = dystans i lokalizacja

W = bezpłatne Wi-Fi

N = możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju

ZH = ogólne zadowolenie z hotelu

 

Badania dowodzą, że to podstawowe cechy hotelu wpływają na zadowolenie gości, a luksusowe udogodnienia to tylko wisienka na torcie.  Dane zebrane przez Hotels.com pokazują, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż eleganckie śniadanie, luksusowy basen czy najnowocześniejszy ekspres do kawy w pokoju.  Co zaskakujące, w naszych internetowych czasach darmowe Wi-Fi nie jest tak ważne jak przyjazna obsługa hotelu.

Psycholog konsumentów, Dr Simon Moore, który prowadził badania Hotels.com™, komentuje następująco: „Marzymy o luksusowych hotelach i słonecznych plażach, ale to, co jest dla nas najważniejsze w wyborze hotelu związane jest z ludzką naturą.  Analiza 148 milionów komentarzy użytkowników Hotels.com™ potwierdziła, że najważniejsze czynniki, na których zależy klientom to te związane z naszą podświadomością — podstawowe potrzeby człowieka.  Z psychologicznego punktu widzenia ryzyko i dyskomfort przeważają nad pozytywnymi wrażeniami 5 do 1, więc nic dziwnego, że podróżni przywiązują większą wagę do podstaw, takich jak wygoda i czystość, niż do luksusowych basenów czy restauracji.”

„Czystość i komfort wpływają na nasze potrzeby dotyczące relaksu, bezpieczeństwa i ochrony.  Dobra lokalizacja wpływa na poczucie związku z innymi ludźmi oraz umożliwia ucieczkę w razie potrzeby.  To, że przyjazna obsługa jest dla nas tak ważna potwierdza tylko fakt, że jesteśmy istotami społecznymi i lubimy, gdy ktoś wita nas uśmiechem i pogawędką.  Czujemy się dzięki temu częścią grupy.”

Hotels.com™ jest usługodawcą w zakresie rezerwacji hoteli online, oferując zarówno hotele międzynarodowych sieci i kurortów all inclusive, jak i lokalnych pensjonatów oraz informacje potrzebne do wyboru idealnego hotelu dla siebie.


1 Komentarz dla “Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa”

  1. Bardzo ciekawy artykuł, który pokazuje, jak wiele czynników jest brane pod uwagę, jeśli chodzi o ocenianie hoteli. Wymagania są wysokie, ale dzięki takim nowinkom, jak system zarządzania hotelem Chart, hotelarze mogą im sprostać.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

400 prac polskich artystów we wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie

W pierwszym kwartale przyszłego roku pierwszych gości przyjmie długo oczekiwany Raffles Europejski w Warszawie. Hotel odda do dyspozycji gości 106 pokoi i apartamentów, SPA, centrum (...)

Qubus z nowym hotelem w Katowicach?

Spółka Qubus Hotel System  uzyskała decyzję o rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowo-biurowego w Katowicach na hotel, który miałby powstać w biurowcu na rogu (...)

Jan Wróblewski podczas Hotel Trends Poland&CEE

Jan Wróblewski, współzałożyciel i współwłaściciel rodzinnego holdingu Zdrojowa Invest & Hotels z Kołobrzegu, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki (...)

Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Płauszewską-Dekę, która zajmowała to stanowisko od (...)

Anna Gasińska – dyrektor hoteli Kossak i Senacki w Krakowie – w panelu dyrektorów podczas konferencji Hotel Trends

Anna Gasińska, Hotelarz Roku 2016 w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego, weźmie udział w panelu „Dyrektorzy generalni o polskim rynku hotelarskim” podczas konferencji Hotel Trends (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA