Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa

Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa


Specjaliści z Hotels.com przeanalizowali 148 milionów komentarzy z ponad 5 milionów zweryfikowanych opinii przesłanych przez gości na temat setek tysięcy hoteli na całym świecie.  Na ich podstawie doszli do wniosku, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż elegancko podane śniadanie czy luksusowy basen.

25 milionów opinii gości na stronie Hotels.com umożliwiło zebranie danych z 2016 roku i stworzenie odpowiedniego wzoru matematycznego na idealny pobyt.

P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z Hotelu

Gdzie:

P = jak przyjazny jest personel

Cz = czystość pokoju

Ł = jak wygodne jest łóżko

C = rozsądna cena

S = spokój i cisza w pokoju

B = basen

Ś = śniadanie w cenie

D = dystans i lokalizacja

W = bezpłatne Wi-Fi

N = możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju

ZH = ogólne zadowolenie z hotelu

 

Badania dowodzą, że to podstawowe cechy hotelu wpływają na zadowolenie gości, a luksusowe udogodnienia to tylko wisienka na torcie.  Dane zebrane przez Hotels.com pokazują, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż eleganckie śniadanie, luksusowy basen czy najnowocześniejszy ekspres do kawy w pokoju.  Co zaskakujące, w naszych internetowych czasach darmowe Wi-Fi nie jest tak ważne jak przyjazna obsługa hotelu.

Psycholog konsumentów, Dr Simon Moore, który prowadził badania Hotels.com™, komentuje następująco: „Marzymy o luksusowych hotelach i słonecznych plażach, ale to, co jest dla nas najważniejsze w wyborze hotelu związane jest z ludzką naturą.  Analiza 148 milionów komentarzy użytkowników Hotels.com™ potwierdziła, że najważniejsze czynniki, na których zależy klientom to te związane z naszą podświadomością — podstawowe potrzeby człowieka.  Z psychologicznego punktu widzenia ryzyko i dyskomfort przeważają nad pozytywnymi wrażeniami 5 do 1, więc nic dziwnego, że podróżni przywiązują większą wagę do podstaw, takich jak wygoda i czystość, niż do luksusowych basenów czy restauracji.”

„Czystość i komfort wpływają na nasze potrzeby dotyczące relaksu, bezpieczeństwa i ochrony.  Dobra lokalizacja wpływa na poczucie związku z innymi ludźmi oraz umożliwia ucieczkę w razie potrzeby.  To, że przyjazna obsługa jest dla nas tak ważna potwierdza tylko fakt, że jesteśmy istotami społecznymi i lubimy, gdy ktoś wita nas uśmiechem i pogawędką.  Czujemy się dzięki temu częścią grupy.”

Hotels.com™ jest usługodawcą w zakresie rezerwacji hoteli online, oferując zarówno hotele międzynarodowych sieci i kurortów all inclusive, jak i lokalnych pensjonatów oraz informacje potrzebne do wyboru idealnego hotelu dla siebie.


1 Komentarz dla “Najważniejsze w hotelu są komfort, czystość i przyjazna obsługa”

  1. Bardzo ciekawy artykuł, który pokazuje, jak wiele czynników jest brane pod uwagę, jeśli chodzi o ocenianie hoteli. Wymagania są wysokie, ale dzięki takim nowinkom, jak system zarządzania hotelem Chart, hotelarze mogą im sprostać.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowa dyrektor ibis Styles Gniezno

Dyrektorem ibisa Styles Gniezno została Monika Pawlik, która od czerwca pracowała jako manager gastronomii tego hotelu. Wcześniej przez 13 lat związana była z gastronomią Pałacu (...)

Praktycznie o revenue management w Akademii Hotelarza

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni 7 grudnia w hotelu (...)

Budimex wybuduje hotel w Uniejowie za ponad 65 mln zł

Budimex został wybrany generalnym wykonawcą Aparthotelu Uniejów (ostatecznie obiekt ma zostać skategoryzowany na 4-gwiazdki). Łączna wartość inwestycji to 65 mln 128 tys. zł, a budowa (...)

Z Marriotta w Sopocie do Hamptona by Hilton Gdańsk Lotnisko

Kamil Lipski, przez ostatnie 6 lat dyrektor sprzedaży w hotelu Sopot Marriott Resort&Spa (funkcjonującego wcześniej pod nazwą Mera Spa Hotel), objął stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (...)

Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza

Michał Całka został dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej. Zastąpił Macieja Kaczmarczyka, który został dyrektorem ds. rozwoju i inwestycji w tej samej spółce (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA