Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów

Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów

Uczestnicy programu lojalnościowego Mastercard otrzymują punkty i nagrody m.in. za różnego rodzaju usługi turystyczne oraz za zakupy u siedmiu nowych detalistów


 


Warszawa, 20 kwietnia 2017 r. – Firma Mastercard poinformowała o przystąpieniu do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials siedmiu nowych detalistów. Punkty i nagrody można też zdobywać za płatności kartą Mastercard u wszelkiego rodzaju usługodawców z branży turystycznej,  w tym za podróże i noclegi. Dzięki temu uczestnicy programu mogą jeszcze szybciej zdobywać punkty  i odbierać nagrody.


 


rs 2016 11e 04


 


Program Priceless Specials powiększył grono współpracujących detalistów o kolejne uznane marki: iSpot, Levi’s, Wojas, Merlin.pl, Bobby Burger, Euromaster oraz Podarujspa.pl. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty już w sumie u 64 detalistów z różnych kategorii zakupowych, w takich sklepach i punktach usługowych jak Carrefour, RTV Euro AGD, Vistula, Cinema City, Decathlon, Toys’R’Us, W.Kruk, Black Red White i wiele innych.


 


W programie naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz holelarskie opłacone na terenie Polski zarejestrowaną w programie kartą Mastercard, bez względu na dostawcę tych usług. Oferta obejmuje połączenia kolejowe, autobusowe, promowe i lotnicze1, przewozu osób oraz taksówek. Punkty można również zbierać we wszystkich placówkach oferujących zakwaterowanie – hotelach, motelach, zajazdach bądź pensjonatach2. Tym samym turystyka staje się drugą, obok gastronomii, kategorią zakupową Priceless Specials, w której punkty i nagrody można zdobywać za opłacone kartą zakupy u wszystkich usługodawców. Już wcześniej bowiem swoje konto w programie można było wzbogacić dzięki wydatkom w restauracjach, pubach czy kawiarniach.


 


Oferta skrojona na potrzeby konsumenta


 


Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dla konsumentów, przygotowywane na podstawie ich zwyczajów zakupowych i aktualnych potrzeb. Przykładowo, jeśli dana osoba często kupuje w sklepach obuwniczych, uczestniczący w Priceless Specials detalista może przedstawić jej atrakcyjną ofertę na buty, w postaci zniżki lub wielokrotności punktów
za ich zakup.


 


Przystąpienie do programu siedmiu nowych detalistów, a także honorowanie transakcji
u sprzedawców usług turystycznych, pozwoli użytkownikom
Priceless Specials jeszcze szybciej gromadzić punkty. A już w tej chwili jest to łatwe – na przykład za zakupy o wartości 300 zł można zdobyć punkty uprawniające do otrzymania biletów do kina o wartości 100 zł” – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor
ds. CRM i programów lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe.


 


Szybka gratyfikacja jest tylko jedną z wielu korzyści, jakie konsument zyskuje przyłączając się
do programu. Kolejnymi są wygoda i uniwersalność, ponieważ użytkownik
Priceless Specials nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy.


 


Pomost łączący banki i detalistów


 


Do Priceless Specials dołączają kolejni detaliści, ponieważ dzięki programowi mogą pozyskać nowych klientów, a także zachęcić dotychczasowych do częstszych zakupów. Według danych Mastercard, użytkownicy Priceless Specials wydają o 27% więcej oraz o 12% częściej robią zakupy niż konsumenci niebiorący udziału w programie, co jest kolejnym dowodem na wartość lojalności. Z punktu widzenia sprzedawcy uczestnictwo w Priceless Specials nie wiąże się z żadnymi kosztami stałymi, a detalista otrzymuje też dodatkową platformę komunikacji z konsumentami w postaci wysyłanych ofert specjalnych.


 


W programie uczestniczy już 11 banków, które dzięki temu mogą wyróżnić się na tle rynku i zacieśniać relację z klientami. Priceless Specials zachęca ich do częstego używania kart płatniczych banku-wydawcy, dzięki czemu może on budować przywiązanie do swojej marki, a co ważniejsze, lepiej poznać potrzeby swoich klientów i dopasować ofertę do ich indywidualnych oczekiwań.


 




1


Z wyłączeniem linii lotniczych Wizz Air i Ryanair.





2


Szczegóły w regulaminie.




1 Komentarz dla “Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów”

  1. nie chce mi sie czytac atykulu, ale proceles spcjals to tragedia. Rewards bylo „normalne” a tutaj robia wszystko, zebys zdobyl jak najmniej punktow no i ceny nagrod zdrozaly wielokrotnie, zebys sobie czegos nie zamowil. Atrapa!!

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA