Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów

Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów

Uczestnicy programu lojalnościowego Mastercard otrzymują punkty i nagrody m.in. za różnego rodzaju usługi turystyczne oraz za zakupy u siedmiu nowych detalistów


 


Warszawa, 20 kwietnia 2017 r. – Firma Mastercard poinformowała o przystąpieniu do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials siedmiu nowych detalistów. Punkty i nagrody można też zdobywać za płatności kartą Mastercard u wszelkiego rodzaju usługodawców z branży turystycznej,  w tym za podróże i noclegi. Dzięki temu uczestnicy programu mogą jeszcze szybciej zdobywać punkty  i odbierać nagrody.


 


rs 2016 11e 04


 


Program Priceless Specials powiększył grono współpracujących detalistów o kolejne uznane marki: iSpot, Levi’s, Wojas, Merlin.pl, Bobby Burger, Euromaster oraz Podarujspa.pl. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty już w sumie u 64 detalistów z różnych kategorii zakupowych, w takich sklepach i punktach usługowych jak Carrefour, RTV Euro AGD, Vistula, Cinema City, Decathlon, Toys’R’Us, W.Kruk, Black Red White i wiele innych.


 


W programie naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz holelarskie opłacone na terenie Polski zarejestrowaną w programie kartą Mastercard, bez względu na dostawcę tych usług. Oferta obejmuje połączenia kolejowe, autobusowe, promowe i lotnicze1, przewozu osób oraz taksówek. Punkty można również zbierać we wszystkich placówkach oferujących zakwaterowanie – hotelach, motelach, zajazdach bądź pensjonatach2. Tym samym turystyka staje się drugą, obok gastronomii, kategorią zakupową Priceless Specials, w której punkty i nagrody można zdobywać za opłacone kartą zakupy u wszystkich usługodawców. Już wcześniej bowiem swoje konto w programie można było wzbogacić dzięki wydatkom w restauracjach, pubach czy kawiarniach.


 


Oferta skrojona na potrzeby konsumenta


 


Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dla konsumentów, przygotowywane na podstawie ich zwyczajów zakupowych i aktualnych potrzeb. Przykładowo, jeśli dana osoba często kupuje w sklepach obuwniczych, uczestniczący w Priceless Specials detalista może przedstawić jej atrakcyjną ofertę na buty, w postaci zniżki lub wielokrotności punktów
za ich zakup.


 


Przystąpienie do programu siedmiu nowych detalistów, a także honorowanie transakcji
u sprzedawców usług turystycznych, pozwoli użytkownikom
Priceless Specials jeszcze szybciej gromadzić punkty. A już w tej chwili jest to łatwe – na przykład za zakupy o wartości 300 zł można zdobyć punkty uprawniające do otrzymania biletów do kina o wartości 100 zł” – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor
ds. CRM i programów lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe.


 


Szybka gratyfikacja jest tylko jedną z wielu korzyści, jakie konsument zyskuje przyłączając się
do programu. Kolejnymi są wygoda i uniwersalność, ponieważ użytkownik
Priceless Specials nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy.


 


Pomost łączący banki i detalistów


 


Do Priceless Specials dołączają kolejni detaliści, ponieważ dzięki programowi mogą pozyskać nowych klientów, a także zachęcić dotychczasowych do częstszych zakupów. Według danych Mastercard, użytkownicy Priceless Specials wydają o 27% więcej oraz o 12% częściej robią zakupy niż konsumenci niebiorący udziału w programie, co jest kolejnym dowodem na wartość lojalności. Z punktu widzenia sprzedawcy uczestnictwo w Priceless Specials nie wiąże się z żadnymi kosztami stałymi, a detalista otrzymuje też dodatkową platformę komunikacji z konsumentami w postaci wysyłanych ofert specjalnych.


 


W programie uczestniczy już 11 banków, które dzięki temu mogą wyróżnić się na tle rynku i zacieśniać relację z klientami. Priceless Specials zachęca ich do częstego używania kart płatniczych banku-wydawcy, dzięki czemu może on budować przywiązanie do swojej marki, a co ważniejsze, lepiej poznać potrzeby swoich klientów i dopasować ofertę do ich indywidualnych oczekiwań.


 




1


Z wyłączeniem linii lotniczych Wizz Air i Ryanair.





2


Szczegóły w regulaminie.




1 Komentarz dla “Mastercard Priceless Specials: nagrody za wydatki na podróże i zakupy u 7 nowych partnerów”

  1. nie chce mi sie czytac atykulu, ale proceles spcjals to tragedia. Rewards bylo „normalne” a tutaj robia wszystko, zebys zdobyl jak najmniej punktow no i ceny nagrod zdrozaly wielokrotnie, zebys sobie czegos nie zamowil. Atrapa!!

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA