Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową

Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową


Dobry Hotel odświeża swój wizerunek, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiany mają wpłynąć na uporządkowanie i odświeżenie postrzegania marki w oczach gości.


Firma dąży do tego, by wizerunek był spójny oraz konsekwentny, co będzie przejawiało się w całej komunikacji, od materiałów graficznych po stronę internetową. Brand stanie się charakterystyczny i wyróżniający. Zachodzące zmiany pokazują, że w Dobrym Hotelu w parze z doświadczeniem idzie nowoczesność oraz podążanie za istotnymi trendami – mówi Katarzyna Palewska, kierownik marketingu Dobrego Hotelu.

W nowym znaku firmy liczba symboli została ograniczona do minimum. Silny nacisk postawiono na fundamentalną cechę marki, jaką jest sama jej nazwa: „Dobry Hotel”. Obramowanie napisu, oprócz walorów estetycznych, czyli nadania nowoczesnego stylu, stanie się również elementem charakterystycznym dla nowego wizerunku. Prostokąty i kwadraty, to motyw przewodni, który będzie można zaobserwować na wszystkich materiałach sieci. Nowa gama kolorystyczna nie odbiega znacząco od barw kojarzonych z marką od lat. Paleta została jedynie odświeżona i rozszerzona do czterech kolorów: granatowego, błękitnego, miętowego i złotego.

Nowa koncepcja umożliwi ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie spójności logotypów dla całej firmy Dobry Hotel. Nowe znaki staną się prostsze i bardziej czytelne. Są one wypracowanym połączeniem dla różnorodnych obiektów.

Nowy wizerunek oraz logotypy pojawią się w komunikacji marketingowej i identyfikacji hoteli do końca bieżącego roku. Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane na wydrukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.

 

 

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Awanse w kołobrzeskich obiektach Zdrojowej Hotels

Monika Murawska objęła stanowisko dyrektora Marine Hotel & Ultra Marine, a Bartosz Borowski rozpoczął pracę jako zastępca dyrektora Diune Hotel & Resort. Monika Murawska po (...)

W Krakowie otwarto INX Design Hotel

Na Kazimierzu przy ul. Starowiślnej od niedawna działa 4-gwiazdkowy INX Design Hotel ze 122 pokojami, którego wnętrza inspirowane są stylem art deco z geometrycznymi formami (...)

Otwarto Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa

Otwarto siódmy obiekt Hampton by Hilton w Polsce. Jest nim 101-pokojowy hotel w Gdańsku Oliwie. – Niezmiernie cieszymy się z otwarcia Hampton by Hilton Gdansk (...)

Grupa Arche otworzyła Folwark Łochów

Grupa Arche uruchomiła przy Pałacu Łochów z 86 pokojami 4-gwiazdkowy kompleks konferencyjno-wypoczynkowy Folwark Łochów ze 120 pokojami w kilku budynkach, a do końca roku ma (...)

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA