Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową

Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową


Dobry Hotel odświeża swój wizerunek, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiany mają wpłynąć na uporządkowanie i odświeżenie postrzegania marki w oczach gości.


Firma dąży do tego, by wizerunek był spójny oraz konsekwentny, co będzie przejawiało się w całej komunikacji, od materiałów graficznych po stronę internetową. Brand stanie się charakterystyczny i wyróżniający. Zachodzące zmiany pokazują, że w Dobrym Hotelu w parze z doświadczeniem idzie nowoczesność oraz podążanie za istotnymi trendami – mówi Katarzyna Palewska, kierownik marketingu Dobrego Hotelu.

W nowym znaku firmy liczba symboli została ograniczona do minimum. Silny nacisk postawiono na fundamentalną cechę marki, jaką jest sama jej nazwa: „Dobry Hotel”. Obramowanie napisu, oprócz walorów estetycznych, czyli nadania nowoczesnego stylu, stanie się również elementem charakterystycznym dla nowego wizerunku. Prostokąty i kwadraty, to motyw przewodni, który będzie można zaobserwować na wszystkich materiałach sieci. Nowa gama kolorystyczna nie odbiega znacząco od barw kojarzonych z marką od lat. Paleta została jedynie odświeżona i rozszerzona do czterech kolorów: granatowego, błękitnego, miętowego i złotego.

Nowa koncepcja umożliwi ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie spójności logotypów dla całej firmy Dobry Hotel. Nowe znaki staną się prostsze i bardziej czytelne. Są one wypracowanym połączeniem dla różnorodnych obiektów.

Nowy wizerunek oraz logotypy pojawią się w komunikacji marketingowej i identyfikacji hoteli do końca bieżącego roku. Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane na wydrukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.

 

 

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał z dużym zyskiem hotel Sofitel Budapest Chain Bridge

Grupa Hotelowa Orbis podpisała z grupą Starwood Capital umowę sprzedaży za 75 mln euro hotelu Sofitel Budapest Chain Bridge, uzgadniając jednocześnie zwrotną umowę zarządzania hotelem (...)

Holiday Inn Warszawa Józefów – 10 lat polskiego hotelarstwa

- Najgorszy w biznesie jest taki owczy pęd: jeżeli wszyscy budują duże hotele, to my też się rozbudujemy. My jako firma stwierdziliśmy, że nie, nie (...)

Szkolenie Akademii Hotelarza z revenue management

21 listopada w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się 14. w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności (...)

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy w historii poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA