Warsaw Home – platforma dla biznesu

Jak pokazują statystyki - jeszcze nigdy polski rynek developerski, w tym także segment obiektów publicznych - nie miał się tak dobrze. Jak skorzystać z prosperity? Jak uszczknąć troszkę z tortu i nawiązać intratne kontrakty w branży meblowej i wyposażenia wnętrz? Idealną okazją jest udział w Warsaw Home - jednej z największych imprez meblowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Tylko w 2016 r. w Polsce do użytku oddano ponad 800 tys. mkw przestrzeni biurowej. To najwyższy wynik w historii, przewyższający dane z 2015 r. o 25 proc. Równie optymistyczne dane płyną z rynku HoReCa i mieszkaniowego - w ub.r. w Warszawie sprzedano 24 tys. mieszkań - więcej niż w stolicy Wielkiej Brytanii! I to mimo, że w Londynie mieszka ponad 8 mln. osób, podczas gdy w Warszawie - ok. 2 mln. Każdego miesiąca do użytku oddawane są kolejne obiekty publiczne - hotele i resorty, spa i restauracje. Tak dynamiczny wzrost ma swoje odzwierciedlenia w rosnącym popycie na produkty wyposażenia i aranżacji wnętrz. Popycie, który nie znajdywał dotychczas odpowiedzi w postaci imprezy targowej, kierowanej nie tylko do przedstawicieli branży, ale też konsumentów. Tę lukę uzupełniają targi Warsaw Home. „W Polsce brakowało imprezy targowej, która adresowana byłaby do inwestorów – prywatnych i instytucjonalnych oraz do współpracujących z nimi architektów i projektantów. Szczególnie odczuwalne było to w stolicy, która jest najbardziej dynamiczna pod względem budowy mieszkań, oddawanych do użytku powierzchni biurowych i innych inwestycji.” – mówi Katarzyna Ptak, dyrektor targów Warsaw Home. Targi dla biznesu Tegoroczna edycja Warsaw Home odbędzie się w dniach 6-8 października 2017. Impreza ta ma wiele atutów – nowoczesna infrastrukturę, bliskość Warszawy. Ale najważniejszą jej zaletą są możliwości biznesowe, które ze sobą niesie. Położenie geograficzne Nadarzyna, łączące wschodnich i zachodnich przedsiębiorców z branż: meblowej i wyposażenia wnętrz, sprzyja nawiązywaniu relacji biznesowych, współpracy z potencjalnymi franczyzobiorcami i kontraktacjom. W tegorocznej edycji targów zaplanowano również osobną strefę dla architektów, w której odbędą się specjalnie dla nich dedykowane, zamknięte wykłady. Z kolei Poland Design Festival - strefa poświęcona dokonaniom polskich projektantów jak w pigułce pokaże co się aktualnie dzieje w polskim wzornictwie użytkowym. Jeszcze lepiej niż rok temu Od premiery i sukcesu pierwszej edycji Warsaw Home (odwiedziło ją ponad 25000 osób, w tym 3000 architektów), trwają prace nad tym, by kolejna była jeszcze lepsza. Rezultaty starań organizatorów już widać. W tym roku ekspozycje zajmą 3 hale (w ub.r.- 1), o powierzchni 65 tysięcy mkw (w ub.r. - 25 tys. mkw). Aby ułatwić uczestnikom poruszanie się po halach Warsaw Home 2017 podzielone będą na 4 salony wystawiennicze: Kitchen & Dining - meble i akcesoria kuchenne, (hala F); Furniture – meble (hala F); Deco & Furniture - meble, tekstylia, dekoracje, oświetlenie (hala E); Interior Finish - wyposażenie łazienek, podłogi, ściany, drzwi, schody, materiały wykończeniowe (hala D).

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *