Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Lato z Tejo – akcja dla restauracji

Lato z Tejo – akcja dla restauracji

Ruszyła akcja promocyjna „Lato z Tejo”, do której zgłaszają się restauracje i wine bary z całej Polski. Lokale, które wprowadzą do sprzedaży przynajmniej jedno wino z portugalskiego regionu Tejo, zyskują m.in. bezpłatne szkolenie sommelierskie dla swoich pracowników. Mają też szansę wygrać wyjazd do winnic w Tejo.



Wszystkie restauracje, które biorą udział w akcji „Lato z Tejo”, zapisują swoich pracowników na bezpłatne szkolenie sommelierskie, które poprowadzi Andrzej Strzelczyk, dwukrotny Mistrz Polski Sommelierów. Szkolenia są organizowane, gdy zgromadzi się odpowiednia liczba chętnych w danym mieście. Do tej pory już odbyły się w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Dla każdej restauracji uczestniczącej w akcji organizator wysyła akcesoria kelnerskie i pakiet informacji o regionie Tejo.

Pięć dni w Tejo

Przystępujące do akcji „Lato z Tejo” restauracje i wine bary mogą także wziąć udział w specjalnym konkursie. Nagrody przewidziane są dla tych lokali, które sprzedadzą najwięcej win z Tejo. Do wygrania są pakiety wyselekcjonowanych win z Tejo, konsultacje z przygotowywania karty win lub foodpairingu, a dla 2 najlepszych restauracji – pięciodniowy wyjazd do Tejo. W sumie nagrody otrzyma 15 restauracji.

Ponad 60 win do wyboru

Akcja promocyjna „Lato z Tejo” została zorganizowana we współpracy z najlepszymi dystrybutorami win z Tejo w Polsce. Wśród nich znajdują się: Ambra, Wineonline, Partner Center, Selgros Cash&Carry, Piwnica Wybornych Win, City Wine, Era Wina, Portugalski Świat i Koneser. Dystrybutorzy win z Tejo posiadają w swoich ofertach łącznie ponad 60 win od 8 producentów z regionu Tejo.

Każda z restauracji we własnym zakresie decyduje o tym, które wina chce wprowadzić do sprzedaży. Do wyboru są wina o różnych stylach i charakterystyce od takich producentów, jak Adega do Cartaxo, Casal Branco, Companhia das Lezirias, Enoport, Fiuza & Bright, Quinta da Alorna, Quinta da Ribeirinha i Quinta Vale de Fornos.

Więcej informacji i możliwość zgłoszenia restauracji do akcji Lato z Tejo na stronie www.winaztejo.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Chechlińska odpowiada burmistrzowi Zakopanego

Małgorzata Chechlińska zajęła stanowisko w związku z oświadczeniem wystosowanym przez burmistrza miasta Zakopane (pisaliśmy o nim TUTAJ). Poniżej publikujemy pełną treść listu. SZANOWNY PAN LESZEK (...)

Focus Hotels chce otworzyć hotel w Bukareszcie

Polska sieć Focus Hotels otworzyła biuro w Bukareszcie, które będzie odpowiedzialne za rozwój sieci na terenie Rumunii, Węgier, Czech oraz Słowacji. Jak zapowiada Łukasz Płoszyński (...)

Nowy dyrektor regionalny IGHP na Warmię i Mazury – Mariusz Pawliczak z Krasickiego

Mariusz Pawliczak, dyrektor generalny hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim został dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Warmię i Mazury. Mariusz Pawliczak jest dyrektorem hotelu (...)

ABC Inwestycji Hotelowych

Wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza” wszyscy prenumeratorzy otrzymają także raport „ABC Inwestycji hotelowych”. Uruchomienie ekonomicznego hotelu ze 100 pokojami wymaga minimum 20 mln zł. Koszt (...)

Prezes Nosalowego Dworu w panelu dotyczącym hoteli resortowych podczas Hotel Trends Poland&CEE

Wiktor Wróbel, prezes zarządu Grupy Nosalowy Dwór, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki, nakłady i zwrot z inwestycji” podczas (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA