Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie

Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie


Hilton, jedna z wiodących sieci w branży hotelarskiej, posiadająca prawie 5000 hoteli na świecie, obchodzi 10 rocznicę obecności na polskim rynku.  Od momentu pojawienia się w Polsce w marcu 2007 roku, sieć Hilton otworzyła 14 hoteli.




W ciągu ostatnich pięciu lat sieć Hilton otwierała w Polsce średnio dwa obiekty rocznie. Przez następne dwa lata grupa zamierza podwoić ten wynik, co spowodowane jest rosnącym popytem w segmencie klientów indywidualnych i biznesowych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mieliśmy okazję być w Warszawie, by obchodzić dziesięciolecie działalności Hilton w Polsce, powiedział Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton. Nasza sieć znacznie rozwinęła się w Polsce, czego potwierdzeniem jest fakt, iż obecnie mamy więcej hoteli w budowie niż jakakolwiek inna firma hotelarska w kraju. Nasze marki z segmentu „wyspecjalizowanej obsługi” osiągnęły wyjątkowo silną pozycję. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że Hampton by Hilton jest najszybciej rozwijającą się marką w Polsce, która oferuje gościom obsługę na wysokim poziomie. – dodaje Holthouser.

Hilton posiada obecnie w Polsce 14 hoteli działających w oparciu o umowy franszyzy i zarządzania, między innymi w Warszawie, Gdańsku, Krakowie
i Wrocławiu. Dzięki nowym inwestycjom, a w szczególności zapowiadanym hotelom Hampton by Hilton marka planuje rozszerzyć swoją obecność w takich miastach jak Lublin, Łódź, Kalisz i Poznań.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowa dyrektor ibis Styles Gniezno

Dyrektorem ibisa Styles Gniezno została Monika Pawlik, która od czerwca pracowała jako manager gastronomii tego hotelu. Wcześniej przez 13 lat związana była z gastronomią Pałacu (...)

Praktycznie o revenue management w Akademii Hotelarza

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni 7 grudnia w hotelu (...)

Budimex wybuduje hotel w Uniejowie za ponad 65 mln zł

Budimex został wybrany generalnym wykonawcą Aparthotelu Uniejów (ostatecznie obiekt ma zostać skategoryzowany na 4-gwiazdki). Łączna wartość inwestycji to 65 mln 128 tys. zł, a budowa (...)

Z Marriotta w Sopocie do Hamptona by Hilton Gdańsk Lotnisko

Kamil Lipski, przez ostatnie 6 lat dyrektor sprzedaży w hotelu Sopot Marriott Resort&Spa (funkcjonującego wcześniej pod nazwą Mera Spa Hotel), objął stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (...)

Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza

Michał Całka został dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej. Zastąpił Macieja Kaczmarczyka, który został dyrektorem ds. rozwoju i inwestycji w tej samej spółce (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA