Fenomen Zakopanego w najnowszym „Hotelarzu”

Kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza” poświęcona była charakterystyce i specyfice rynku hotelarskiego w Zakopanem. W gronie dyrektorów i właścicieli hoteli, a także przedstawicieli miasta dyskutowaliśmy o tym co sprawia, że sezon w Zakopanem trwa właściwie cały rok.


W dalszej części przeczytacie także m.in. pogłębione informacje o nowo otwartych i zapowiadanych hotelach, zmianach kadrowych, a także o tym, że „eko” nie musi być drogie i trudne, jak w praktyce korzystać z Google Analytics i o antymobbingowych rozwiązaniach w hotelach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *