Lokalne historie w hotelach Mercure

Local Stories to kampania stworzona dla marki Mercure, która gromadzi na wyjątkowej platformie tajemnicze i nietypowe miejsca, znajdujące się niemal na całym świecie.


Sieć hoteli Mercure stworzyła wirtualny przewodnik Local Stories po miejscach, które dotąd pozostawały w cieniu. Na jednej mapie zebrano ponad 650 atrakcji z ponad 39 krajów na całym świecie, których nie znajdziemy w typowych przewodnikach turystycznych. Wśród nich: Koci Raj w podziemiach Pałacu Kultury i Nauki, szklany pasaż w Bukareszcie, portugalska księgarnia z Harrym Potterem w tle czy nietypowy dworzec w Australii.

Zbiór tych niezwykłych miejsc powstał w oparciu o rekomendacje lokalnych partnerów oraz hotelowych specjalistów. Wybierając je, starali się ocalić od zapomnienia ich historie oraz odkryć obiekty,
o których  istnieniu nikt dotychczas nie słyszał. Local Stories są na bieżąco aktualizowane oraz wzbogacane o kolejne inspirujące i warte uwagi zakątki.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *