Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 07/2017, RYNEK HOTELI » Wysyp nowych marek

Wysyp nowych marek

Na rynku zadebiutowały dwie marki sieci Hilton Worldwide – ekonomiczna Tru by Hilton, pozycjonowana poniżej Hampton by Hilton, i soft brand Tapestry Collection by Hilton z segmentu ok. 4-gwiazdkowego. Sieć Wyndham Hotel Group ogłosiła stworzenie swojego soft brandu w zbliżonym segmencie do Tapestry – Trademark Hotel Collection. Nową markę ekonomiczną przygotowuje też sieć IHG, którą pozycjonuje tak jak Hilton swojego Tru, poniżej najtańszego dotychczasowego brandu w swoim portfolio, czyli Holiday Inn Express.



Jednym z najważniejszych trendów w globalnym hotelarstwie, obok koncentracji sieci, czyli przejmowania się nawzajem, aby tworzyć jeszcze większe grupy (z bardzo aktywnym udziałem chińskich graczy), jest wprowadzanie cały czas nowych marek, w szczególności tzw. soft brandów, skupiających niezależne hotele, mogące korzystać z sieci dystrybucji i marketingu globalnych graczy. Wszystko to ma na celu powiększenie swojego zasięgu przez sieci, aby skutecznie konkurować, z jednej strony, z pośrednikami rezerwacyjnymi, jak Expedia czy Booking.com, a z drugiej – z rosnącą popularnością portali oferujących alternatywne formy zakwaterowania, jak Airbnb. I proces multiplikacji marek staje się coraz szybszy. Jeszcze pod koniec ubiegłej dekady cztery największe sieci oferowały niespełna 20 marek, dzisiaj sam Marriott International ma ich 30. A ostatnie tygodnie pokazują, że trend ten wcale nie ulega osłabieniu, a wprost przeciwnie.



Hilton wprowadził dwie nowe marki: ekonomiczną Tru…

W maju na amerykańskim rynku zadebiutowały hotele pod dwiema nowymi markami Hilton Worldwide, których stworzenie sieć ogłosiła kilkanaście miesięcy wcześniej. Przy lotnisku w Oklahoma City ruszył pierwszy Tru by Hilton z 85 pokojami, a sieć deklaruje, że w przygotowaniu jest blisko 450 kolejnych i będzie to najpopularniejsza spośród wszystkich jej 15 marek. Tru by Hilton to najniżej pozycjonowany brand w portfolio Hiltona, pod Hamptonem by Hilton – największą obecnie marką z 2,2 tys. hoteli, która dotychczas była jedyną ze średniego segmentu. Tru ma wypełnić lukę w portfelu sieci, w którym nie było brandu dla gości kierujących się głównie ceną, ponieważ stworzony z tą myślą Hampton zaczął być wyżej pozyc [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Piotr Stawiński

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Ostatnie w tym roku spotkanie z Akademią Hotelarza

W ostatni czwartek 14 grudnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szesnaste i zarazem ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Akademii (...)

7 NAJ w najnowszym „Hotelarzu”

Już po raz dziewiąty redakcja „Hotelarza” w ramach podsumowania roku przyznaje swoje nagrody 7 NAJ (bo w siedmiu kategoriach), którymi wyróżnia ludzi, hotele, sieci i (...)

Zainwestuj w rodzinną rekreację i biznesową integrację w nadwiślańskim pejzażu

Inwestorów i dzierżawców zainteresowanych wieloletnim wydzierżawieniem nowoczesnego obiektu restauracyjno-konferencyjnego „Wyspa Wisła” zaprasza do inwestowania Towarzystwo Przyjaciół Stężycy. Cena dzierżawy do uzgodnienia. Możliwa jest również sprzedaż (...)

Znamy termin i miejsce Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Hotel Investment Trends Poland&CEE, druga edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się 17 maja przyszłego roku (...)

Recepcjonista Roku 2017 – Aleksandra Hinz z Sofitela Grand Sopot

Rozstrzygnięty został konkurs na Recepcjonistę Roku 2017 organizowany przez polską sekcję Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów Generalnych  i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Wygrała Aleksandra (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA