Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 08/2017, AKTUALNOŚCI » Śniadanie „Hotelarza” w Kołobrzegu

Śniadanie „Hotelarza” w Kołobrzegu

5 października w hotelu Marine odbędzie się kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza”, tym razem poświęcona rynkowi hotelarskiemu w Kołobrzegu. W spotkaniu wezmą udział inwestorzy, właściciele i dyrektorzy generalni obiektów działających w tym mieście oraz przedstawiciele Urzędu Miasta. Sponsorem spotkania jest firma UPC.

W powiecie kołobrzeskim udzielono w ub.r. około 4,4 mln noclegów. To trzeci wynik w Polsce po Warszawie i Krakowie. Łącznie działa tam, według danych GUS, ponad 250 „turystycznych obiektów noclegowych”, z czego zaledwie 35 stanowią obiekty hotelowe. W sezonie letnim wszystkie obiekty wypełnione są niemal do ostatniego miejsca, ale jak sobie radzą poza sezonem? Czy Kołobrzeg to rynek, który zarabia na siebie tylko przez dwa-trzy miesiące, a potem trzeba dokładać do działalności, a jeśli tak – to czy zyski z lata wystarczają na cały rok? Czy hotelarzom z Kołobrzegu można zazdrościć, bo w lecie, gdy jest dobra pogoda, mogą dyktować dowolne ceny, czy współczuć, że przez większość roku muszą z trudem wiązać koniec z końcem? Co robią, aby ich obiekty przynosiły satysfakcjonujące przychody również w listopadzie czy w marcu? Czy Świnoujście to groźny konkurent w walce o gości? Jak wygląda kwestia szarej strefy usług noclegowych i czy ma ona wpływ na działalność hoteli? Jak znaleźć i utrzymać pracowników wobec tak dużej konkurencji obiektów, gdy wciąż powstają nowe? Czy udało się wypromować Kołobrzeg na polską stolicę SPA? O tym wszystkim rozmawiać będziemy z zaproszonymi przedstawicielami hoteli w Kołobrzegu. Relację ze spotkania zamieścimy w październikowym wydaniu „Hotelarza”.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA