Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 08/2017, AKTUALNOŚCI, PERSONALIA » Z DoubleTree by Hilton Wrocław do Holiday Inn Warszawa City Centre

Z DoubleTree by Hilton Wrocław do Holiday Inn Warszawa City Centre

Tymoteusz Staworzyński został dyrektorem sprzedaży w powstającym w Warszawie przy ul. Twardej hotelu Holiday Inn Warszawa City Centre, który otwarty ma zostać wiosną przyszłego roku. Ostatnio pełnił tę samą funkcję w hotelu DoubleTree by Hilton we Wrocławiu od etapu pre-openingu, a wcześniej jako szef sprzedaży i marketingu brał udział we wprowadzaniu na rynek wrocławskiego ibisa Styles Centrum. Z branżą hotelową związany jest od 10 lat, pracę rozpoczynał w hotelu Starym w Krakowie, skąd po trzech latach przeniósł się do Wrocławia. Tam doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w hotelach Platinum Palace, Monopol, Mercure i Sofitel. – Największym wyzwaniem dotąd był oczywiście wrocławski DoubleTree by Hilton, którego misją było stać się najdroższym hotelem na rynku od samego początku jego istnienia przy równie wysokim zaplanowanym obłożeniu, co się udało. W Holiday Inn City Center największym wyzwaniem będzie wypozycjonowanie hotelu jako najwyższej klasy spośród pozostałych tej samej kategorii – mówi. Dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn Warszawa City Center, o czym informowaliśmy w poprzednim numerze „Hotelarza”, został Marek Kaszewski, który wcześniej zarządzał m.in. hotelami Mercure Centrum w Poznaniu oraz Novotel City West i Novotel Centrum w Krakowie.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA