Z DoubleTree by Hilton Wrocław do Holiday Inn Warszawa City Centre

Tymoteusz Staworzyński został dyrektorem sprzedaży w powstającym w Warszawie przy ul. Twardej hotelu Holiday Inn Warszawa City Centre, który otwarty ma zostać wiosną przyszłego roku. Ostatnio pełnił tę samą funkcję w hotelu DoubleTree by Hilton we Wrocławiu od etapu pre-openingu, a wcześniej jako szef sprzedaży i marketingu brał udział we wprowadzaniu na rynek wrocławskiego ibisa Styles Centrum. Z branżą hotelową związany jest od 10 lat, pracę rozpoczynał w hotelu Starym w Krakowie, skąd po trzech latach przeniósł się do Wrocławia. Tam doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w hotelach Platinum Palace, Monopol, Mercure i Sofitel. – Największym wyzwaniem dotąd był oczywiście wrocławski DoubleTree by Hilton, którego misją było stać się najdroższym hotelem na rynku od samego początku jego istnienia przy równie wysokim zaplanowanym obłożeniu, co się udało. W Holiday Inn City Center największym wyzwaniem będzie wypozycjonowanie hotelu jako najwyższej klasy spośród pozostałych tej samej kategorii – mówi. Dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn Warszawa City Center, o czym informowaliśmy w poprzednim numerze „Hotelarza”, został Marek Kaszewski, który wcześniej zarządzał m.in. hotelami Mercure Centrum w Poznaniu oraz Novotel City West i Novotel Centrum w Krakowie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *