Przyspieszamy rozwój w Polsce

Autor: Rozmawiał Wiktor Kołakowski
Rozmowa z Beatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska Sieć B&B Hotels, która otworzyła swój pierwszy hotel w Polsce w 2010 r., a obecnie – po otwarciu w 2016 r. hoteli w Łodzi i Katowicach – ma ich pięć, planuje dynamiczny rozwój. Zapowiada otwieranie do pięciu hoteli rocznie. Na czym opierają państwo to optymistyczne założenie, że możliwe będzie otwieranie co roku tylu hoteli, ile było łącznie wszystkich przez ostatnie siedem lat? Po pierwsze, proszę pamiętać, że wszystkie operacje dotyczące nieruchomości w Polsce zajmują mnóstwo czasu. Niemniej jednak po kilku latach obecności tutaj znamy rynek lepiej i dlatego potrafimy przyspieszyć nasze działania. Po drugie, rynek również się zmienia, rośnie liczba klientów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Nie tylko w największych miastach, takich jak Warszawa, Kraków czy Gdańsk, ale także w mniejszych miastach. Po trzecie, otrzymaliśmy również bardzo mocne wsparcie ze strony grupy B&B Hotels, której zależy na zwiększeniu potencjału, również w naszym regionie Europy. To wszystko sprawia, że bardziej optymistycznie patrzymy w przyszłość. Sieć B&B Hotels rozwija się w Europie również przez przejęcia innych sieci i grup, np. w 2016 r. w Hiszpanii przejęto 15 hoteli od sieci Sidorme, a w 2015 r. pod markę B&B weszły w tym samym kraju cztery hotele Holiday Inn Express. Czy plany dynamicznego rozwoju w Polsce również zakładają przejmowanie już działających hoteli i grup hotelowych? W Polsce możliwości realizacji takich transakcji jak w Hiszpanii są ograniczone. Co prawda jest kilka hoteli wystawionych na sprzedaż, jednak bardzo często nie są to obiekty o lokalizacji, standardzie czy wielkości odpowiedniej dla sieci B&B Hotels. Jeszcze mniej jest portfeli hotelowych, które moglibyśmy rozważyć jako przedmiot prz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *