Warszawski Marriott wspiera SOS Wioski Dziecięce

 

Rozpoczęła się największa akcja charytatywna sieci Marriott International w Europie  You Eat, We Give, w której bierze udział również hotel Marriott w Warszawie. Celem akcji  jest zebranie dwóch mln euro na wsparcie rozwoju młodzieży oraz inicjatyw związanych z zatrudnieniem. We wrześniu i październiku, hotel Marriott będzie przekazywać 1 euro z każdego posiłku zamówionego przez gości i odwiedzających hotel Marriott, aby sfinansować rozmaite programy wspierające młodych ludzi ze środowisk w niekorzystnej sytuacji społecznej.

W ramach realizowanej przez Marriott ogólnoeuropejskiej inicjatywy „World of Opportunity” („Świat Możliwości”), promocja You Eat, We Give ma na celu „Obranie kursu na zmianę” i walkę z bezrobociem wśród młodych ludzi poprzez dotacje na rzecz partnerskich organizacji charytatywnych. Fundusze zgromadzone przez Marriott w Warszawie i inne hotele sieci w Europie zostaną przeznaczone na szkolenia zawodowe oraz w zakresie kształtowania umiejętności społecznych organizowane przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Goście hoteli Marriott pomogły zgromadzić ponad 1,8 mln euro dotacji w gotówce i dotacji rzeczowych od chwili uruchomienia kampanii You Eat, We Give w 2012 r., zaś pracownicy Marriott przepracowali dodatkowo 50 tys. godzin w ramach wolontariatu, aby pomóc młodym ludziom budować drogę do kariery zawodowej. – Marriott ma długą historię inwestowania w programy pomagające młodym ludziom. Przyglądanie się dotychczasowym wynikom kampanii „You Eat, We Give” było niesamowitym doświadczeniem i jesteśmy naprawdę dumni z zaangażowania naszych hoteli w pomaganie młodym ludziom w Europie w realizowaniu ich pełnego potencjału i otwieranie im drzwi do poważnej pracy.  Cieszymy się, że ponownie mogliśmy zaangażować naszych gości w realizację naszych celów  – mówi Reiner Sachau, dyrektor ds. operacyjnych Marriott International w Europie. Firma wspiera lokalne i globalne organizacje charytatywne za pośrednictwem wkładów finansowych, dotacji rzeczowych w postaci produktów i usług oraz usług wolontariuszy na całym świecie.  Oprócz zatrudnienia dla młodych ludzi, strategia odpowiedzialności społecznej Marriott obejmuje zrównoważony rozwój, walkę z głodem, dobrobyt dzieci, edukację w branży hotelarsko-gastronomicznej oraz wzmocnienie pozycji kobiet, osób niepełnosprawnych i innych niedostatecznie reprezentowanych grup.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children Villages, obecnej w 135 krajach świata od ponad 65 lat. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pomaga dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców. Organizuje różnorodne formy pomocy dzieciom, aby jak najlepiej przygotować je do dorosłego życia. W ramach opieki zastępczej funkcjonują: SOS Wioski Dziecięce, Programy dla Młodzieży i Rodzinne Domy Czasowego Pobytu. W ramach działań profilaktycznych prowadzone są też Programy Umacniania Rodziny.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *