Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Warszawski Marriott wspiera SOS Wioski Dziecięce

Warszawski Marriott wspiera SOS Wioski Dziecięce


 

Rozpoczęła się największa akcja charytatywna sieci Marriott International w Europie  You Eat, We Give, w której bierze udział również hotel Marriott w Warszawie. Celem akcji  jest zebranie dwóch mln euro na wsparcie rozwoju młodzieży oraz inicjatyw związanych z zatrudnieniem. We wrześniu i październiku, hotel Marriott będzie przekazywać 1 euro z każdego posiłku zamówionego przez gości i odwiedzających hotel Marriott, aby sfinansować rozmaite programy wspierające młodych ludzi ze środowisk w niekorzystnej sytuacji społecznej.

W ramach realizowanej przez Marriott ogólnoeuropejskiej inicjatywy „World of Opportunity” („Świat Możliwości”), promocja You Eat, We Give ma na celu „Obranie kursu na zmianę” i walkę z bezrobociem wśród młodych ludzi poprzez dotacje na rzecz partnerskich organizacji charytatywnych. Fundusze zgromadzone przez Marriott w Warszawie i inne hotele sieci w Europie zostaną przeznaczone na szkolenia zawodowe oraz w zakresie kształtowania umiejętności społecznych organizowane przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Goście hoteli Marriott pomogły zgromadzić ponad 1,8 mln euro dotacji w gotówce i dotacji rzeczowych od chwili uruchomienia kampanii You Eat, We Give w 2012 r., zaś pracownicy Marriott przepracowali dodatkowo 50 tys. godzin w ramach wolontariatu, aby pomóc młodym ludziom budować drogę do kariery zawodowej. – Marriott ma długą historię inwestowania w programy pomagające młodym ludziom. Przyglądanie się dotychczasowym wynikom kampanii „You Eat, We Give” było niesamowitym doświadczeniem i jesteśmy naprawdę dumni z zaangażowania naszych hoteli w pomaganie młodym ludziom w Europie w realizowaniu ich pełnego potencjału i otwieranie im drzwi do poważnej pracy.  Cieszymy się, że ponownie mogliśmy zaangażować naszych gości w realizację naszych celów  – mówi Reiner Sachau, dyrektor ds. operacyjnych Marriott International w Europie. Firma wspiera lokalne i globalne organizacje charytatywne za pośrednictwem wkładów finansowych, dotacji rzeczowych w postaci produktów i usług oraz usług wolontariuszy na całym świecie.  Oprócz zatrudnienia dla młodych ludzi, strategia odpowiedzialności społecznej Marriott obejmuje zrównoważony rozwój, walkę z głodem, dobrobyt dzieci, edukację w branży hotelarsko-gastronomicznej oraz wzmocnienie pozycji kobiet, osób niepełnosprawnych i innych niedostatecznie reprezentowanych grup.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children Villages, obecnej w 135 krajach świata od ponad 65 lat. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pomaga dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców. Organizuje różnorodne formy pomocy dzieciom, aby jak najlepiej przygotować je do dorosłego życia. W ramach opieki zastępczej funkcjonują: SOS Wioski Dziecięce, Programy dla Młodzieży i Rodzinne Domy Czasowego Pobytu. W ramach działań profilaktycznych prowadzone są też Programy Umacniania Rodziny.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA