Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Vaia Dark Platinum matt

Vaia Dark Platinum matt

Dornbracht uzupełnia swoje portfolio wysokiej jakości wykończenia powierzchni o nowy wariant: ciemną matową platynę. Naturalność i oryginalność ciemnego, ciepłego koloru, poszerzają zakres indywidualnych możliwości projektowych w łazience. Ciemna matowa platyna wyróżniająca się lekko szczotkowanym jedwabiście matowym wykończeniem daje uczucie niezwykłości i elegancji, stwarzając zmysłowy ton w łazience. Nowe wykończenie – ciemna matowa platyna – będzie dostępne od listopada, początkowo wyłącznie dla serii armatury Vaia.


Dornbracht to wybitne kompetencje w zakresie wykończenia powierzchni – zarówno pod względem jakości jak i różnorodności. Oferowany wybór powierzchni, który producent premium zapewnia do wszystkich swoich projektów armatur wyróżnia się pod wieloma względami. Wyjątkowa intensywność i głębokość barw wykończeń firmy Dornbracht opierają się na indywidualnym rozwoju i kompozycji kolorów oraz na złożonej ręcznej produkcji.


Rzemiosło najwyższej jakości

Aksamitne wykończenie nowej ciemnej matowej platyny uzyskuje się w specjalnym procesie matowania, który Dornbracht opracował specjalnie dla delikatnego, miękkiego kształtu baterii Vaia. Armatura jest wykonana z najlepszego mosiądzu, a każda jej część jest obrabiana ręcznie w ustalonym kierunku przed nałożeniem powierzchni. Zapewnia to, że poszczególne części wykończenia osadzają się w najdelikatniejszych szczelinach pod pociągnięciem szczotki. Dzięki tej sekwencji przetwarzania, specyficznej dla firmy Dornbracht i wymagającej najwyższego technologicznego i rzemieślniczego know-how, struktura pozostaje nienaruszona i nabiera niezwykłego wyglądu.

 


Uniwersalne możliwości projektowe

Dornbracht postrzega wykończenie powierzchni obok kształtu projektu jako niezależny wymiar projektowania produktu. Wybór materiałów ma istotny wpływ na styl i efekt przestrzenny: i tak w zależności od wykończenia powierzchni, armatura w łazience może decydować o tym, czy wnętrze jest ponadczasowe i eleganckie, chłodne i nowoczesne, czy też zmysłowe i ciepłe. Mogą harmonijnie podkreślić styl lub stworzyć fascynujące ekstremalne przeciwieństwo.

 


Równoważący i ziemisty: ciemna matowa platyna

Rozważania te znalazły odzwierciedlenie podczas opracowania nowego wykończenia – ciemnej matowej platyny. Skoordynowana z nową serią armatury Vaia, która łączy elementy stylu klasycznego i progresywnego, ciemna matowa platyna daje efekt harmonii i ziemi. Ciepły kolor podkreśla miękki, wyważony język formy armatury i działa jako element łączący różne style.

 

Niezwykła symbioza kolorów i kształtów

Opierając się na projektach nowojorskiego architekta Rafaela Cárdenasa, Mike Meiré Dyrektor Kreatywny opracował architekturę łazienki, w której Vaia działa jako element łączący różne style. Zgodnie z trendem projektowania wnętrz „Transitional Style” Vaia w wykończeniu ciemna matowa platyna zaprezentowana została w środowisku pełnym kontrastów: w otoczeniu pozornie organicznej, katedralnej architektury Vaia pojawia się na monolitycznej umywalce soliterowej, wykonanej z kostek różnych materiałów, takich jak marmur czy przydymione szkło. Kątowa forma strefy mycia kontrastuje z językiem formy armatury, jak również z pełną łuków architekturą. Cegła, jeden z najstarszych elementów budowlanych, tworzy dramatyczne tło dla jedwabistego wykończenia w ciemnej matowej platynie.

 


O firmie Dornbracht

Firma Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z siedzibą w Iserlohn jest działającym na skalę międzynarodową, rodzinnym przedsiębiorstwem produkującym wysokiej jakości, stylową armaturę oraz wyposażenie do łazienek/spa i kuchni. Hasło marki „Culturing Life” odnosi się do wieloletniego zajmowania się tematem tych przestrzeni życiowych i poszerza fundament wysokich kompetencji w zakresie wzornictwa i wykorzystania wody. Postęp technologiczny w rozumieniu kompatybilności i wygody, a także profilaktyka zdrowotna oraz dotycząca dobrego samopoczucia coraz bardziej kształtują linię marki i rozwój produktów w przyszłości. W ten sposób firma Dornbracht pozwala ciągle na nowo cieszyć się życiem. Wieloletnie zaangażowanie na polu kultury w ramach Culture Projects stale dostarcza firmie Dornbracht nowych impulsów i pozwala jej zajmować pozycję lidera rynku w zakresie innowacji i technologii w przestrzeni życiowej, jaką jest kuchnia i łazienka. Inteligentny, otwarty system Smart Water sprawia, że Dornbracht jako jeden z pierwszych przenosi możliwości, które daje digitalizacji do tych środowisk. Dornbracht należy do Dornbracht Group, która wraz z Alape jest jednym z dwóch dostawców rozwiązań do łazienek i kuchni klasy premium.

 


Więcej o firmie Dornbracht w Internecie:

dornbracht.com - facebook.de/dornbracht - twitter.com/dornbracht - youtube.com/dornbracht pinterest.com/dornbracht

https://lifespa.dornbracht.com

 


Biuro prasowe Dornbracht:

JBcomm, ul. Mochnackiego 4/69, 02-042 Warszawa, tel.: +48 22 409 429 8, Joanna Bartnik, e-mail: joanna.bartnik@jbcomm.pl

Twój kontakt w Dornbracht:

Honorata Broniowska, Tel. +48 (95) 728 261 7, Mobile +48 (602) 471319, Fax +48 (95) 728 261 7,

e-mail: biuro@dornbrachtgroup.pl

 


 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Finaliści kategorii Dyrektor generalny hotelu sieciowego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Finaliści w kategorii Dyrektor generalny hotelu niezależnego

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2017” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Kapitułę Konkursu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA