Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Vaia Dark Platinum matt

Vaia Dark Platinum matt

Dornbracht uzupełnia swoje portfolio wysokiej jakości wykończenia powierzchni o nowy wariant: ciemną matową platynę. Naturalność i oryginalność ciemnego, ciepłego koloru, poszerzają zakres indywidualnych możliwości projektowych w łazience. Ciemna matowa platyna wyróżniająca się lekko szczotkowanym jedwabiście matowym wykończeniem daje uczucie niezwykłości i elegancji, stwarzając zmysłowy ton w łazience. Nowe wykończenie – ciemna matowa platyna – będzie dostępne od listopada, początkowo wyłącznie dla serii armatury Vaia.


Dornbracht to wybitne kompetencje w zakresie wykończenia powierzchni – zarówno pod względem jakości jak i różnorodności. Oferowany wybór powierzchni, który producent premium zapewnia do wszystkich swoich projektów armatur wyróżnia się pod wieloma względami. Wyjątkowa intensywność i głębokość barw wykończeń firmy Dornbracht opierają się na indywidualnym rozwoju i kompozycji kolorów oraz na złożonej ręcznej produkcji.


Rzemiosło najwyższej jakości

Aksamitne wykończenie nowej ciemnej matowej platyny uzyskuje się w specjalnym procesie matowania, który Dornbracht opracował specjalnie dla delikatnego, miękkiego kształtu baterii Vaia. Armatura jest wykonana z najlepszego mosiądzu, a każda jej część jest obrabiana ręcznie w ustalonym kierunku przed nałożeniem powierzchni. Zapewnia to, że poszczególne części wykończenia osadzają się w najdelikatniejszych szczelinach pod pociągnięciem szczotki. Dzięki tej sekwencji przetwarzania, specyficznej dla firmy Dornbracht i wymagającej najwyższego technologicznego i rzemieślniczego know-how, struktura pozostaje nienaruszona i nabiera niezwykłego wyglądu.

 


Uniwersalne możliwości projektowe

Dornbracht postrzega wykończenie powierzchni obok kształtu projektu jako niezależny wymiar projektowania produktu. Wybór materiałów ma istotny wpływ na styl i efekt przestrzenny: i tak w zależności od wykończenia powierzchni, armatura w łazience może decydować o tym, czy wnętrze jest ponadczasowe i eleganckie, chłodne i nowoczesne, czy też zmysłowe i ciepłe. Mogą harmonijnie podkreślić styl lub stworzyć fascynujące ekstremalne przeciwieństwo.

 


Równoważący i ziemisty: ciemna matowa platyna

Rozważania te znalazły odzwierciedlenie podczas opracowania nowego wykończenia – ciemnej matowej platyny. Skoordynowana z nową serią armatury Vaia, która łączy elementy stylu klasycznego i progresywnego, ciemna matowa platyna daje efekt harmonii i ziemi. Ciepły kolor podkreśla miękki, wyważony język formy armatury i działa jako element łączący różne style.

 

Niezwykła symbioza kolorów i kształtów

Opierając się na projektach nowojorskiego architekta Rafaela Cárdenasa, Mike Meiré Dyrektor Kreatywny opracował architekturę łazienki, w której Vaia działa jako element łączący różne style. Zgodnie z trendem projektowania wnętrz „Transitional Style” Vaia w wykończeniu ciemna matowa platyna zaprezentowana została w środowisku pełnym kontrastów: w otoczeniu pozornie organicznej, katedralnej architektury Vaia pojawia się na monolitycznej umywalce soliterowej, wykonanej z kostek różnych materiałów, takich jak marmur czy przydymione szkło. Kątowa forma strefy mycia kontrastuje z językiem formy armatury, jak również z pełną łuków architekturą. Cegła, jeden z najstarszych elementów budowlanych, tworzy dramatyczne tło dla jedwabistego wykończenia w ciemnej matowej platynie.

 


O firmie Dornbracht

Firma Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z siedzibą w Iserlohn jest działającym na skalę międzynarodową, rodzinnym przedsiębiorstwem produkującym wysokiej jakości, stylową armaturę oraz wyposażenie do łazienek/spa i kuchni. Hasło marki „Culturing Life” odnosi się do wieloletniego zajmowania się tematem tych przestrzeni życiowych i poszerza fundament wysokich kompetencji w zakresie wzornictwa i wykorzystania wody. Postęp technologiczny w rozumieniu kompatybilności i wygody, a także profilaktyka zdrowotna oraz dotycząca dobrego samopoczucia coraz bardziej kształtują linię marki i rozwój produktów w przyszłości. W ten sposób firma Dornbracht pozwala ciągle na nowo cieszyć się życiem. Wieloletnie zaangażowanie na polu kultury w ramach Culture Projects stale dostarcza firmie Dornbracht nowych impulsów i pozwala jej zajmować pozycję lidera rynku w zakresie innowacji i technologii w przestrzeni życiowej, jaką jest kuchnia i łazienka. Inteligentny, otwarty system Smart Water sprawia, że Dornbracht jako jeden z pierwszych przenosi możliwości, które daje digitalizacji do tych środowisk. Dornbracht należy do Dornbracht Group, która wraz z Alape jest jednym z dwóch dostawców rozwiązań do łazienek i kuchni klasy premium.

 


Więcej o firmie Dornbracht w Internecie:

dornbracht.com - facebook.de/dornbracht - twitter.com/dornbracht - youtube.com/dornbracht pinterest.com/dornbracht

https://lifespa.dornbracht.com

 


Biuro prasowe Dornbracht:

JBcomm, ul. Mochnackiego 4/69, 02-042 Warszawa, tel.: +48 22 409 429 8, Joanna Bartnik, e-mail: joanna.bartnik@jbcomm.pl

Twój kontakt w Dornbracht:

Honorata Broniowska, Tel. +48 (95) 728 261 7, Mobile +48 (602) 471319, Fax +48 (95) 728 261 7,

e-mail: biuro@dornbrachtgroup.pl

 


 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA